SAYA SEORANG SILENT READER. TAPI SAYA SUKA BACA BLOG AWAK | impianku dalam mimpiku

Sunday, October 9, 2011

SAYA SEORANG SILENT READER. TAPI SAYA SUKA BACA BLOG AWAK

Assalamualaikum...

SILENT READER... rasenye dah lama aku tak join mane-mane segmen kan.. tiba-tiba lak ari n rase nak join satu segmen dari blogger hebat kita yang tengah hot ni iaitu MAK DARA.. :)

http://bicaramakdara.blogspot.com/2011/10/saya-seorang-silent-reader-tapi-saya.html


Segmen ni berkaitan dengan silent reader.... bagi aku xsalah untuk kita hanya jadi sebagai "seorang pemerhati" sahaja bagi sesuatu blog tu.. ada jenis blog tu kita minat nak baca, tapi kadang2 tak tergerak lak nak komen.. contohnye blog yang mesra SEO.. aku memang xtau nak komen ape pade blog SEO ni.. tapi aku minat nak baca semua entry2 nye :)

Lagi satu blog yang selalu aku jd silent reader ialah blog-blog yang dah femes... bukannye aku xnk komen entry2 beliau, tapi perasaan segan melanda diri ni... hehe.. lagi satu kalau dah komen berpuluh-puluh, beliau akan baca ke semua komen2 tu :)

ok2... 5 blog yang selalu menjadi intaian aku :) (silent reader)

1- http://blogslucumenarik.blogspot.com/
2- http://www.pe-ta-nge.com/
3- http://azfar9897.blogspot.com/
4- http://rafinamimi.com/
5- http://bicaramakdara.blogspot.com/

ada jugak blog yang aku "silent reader" kan tu adalah disebab kan kekangan masa.. maklumlah bukannye kita leh 24 jam online kan dan mengadap blog je .. so, bile sesekali dapat online kejap, aku tau blog mane yang aku akan tuju dahulu :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

18 comments:

bicara mak dara said...

Wahhhh tankiuuuu Top sudi join segmen picisan akak ni.. Akak pun selalu jd silent reader di blog Top ni hehehehe.. btw aritu akak ada buat entry pasal top dan seorang lg rakan blogger @ http://bicaramakdara.blogspot.com/2011/10/blog-pilihan-hari-ini-7hb-okt-2011.html

Unknown said...

sama mcm chii..kadang2 lebih suka membaca dr memberi komen..

Ezad Skytech said...

blog2 yg femes tu mmg aq suka jadi silent reader je tapi tetap baca je entri blogger tu..kadang2 je komen..:D

aliza said...

akak pon sama tapi suka gak bg komen cuma orang x maw komen kat blog x femes mcm blog akak.. hiisss..

Fazleyatul Aini said...

aku byk jadi silent reader kot. sebab suka baca tapi nak komen jadi speechless.haha

terpatrisinarabadi said...

akak pon, selalu intai2 blog yg akak minat..tapi jarang bagi komen....mengintai dari tirai kamar...hehehehe...

Chuu Muqhlis said...

salunye blogger femes kite silent reader je kat blog mereka..

R.A said...

aku pn byk jd silent reader je...sbb segan tgk blog org gempak2...blog sndri mcm nyawe2 ikan je..

LydSunshine said...

Dem. Blog aku tak tersenarai.

anamizu said...

cik ana pon sllu jd silent reader..
tmbh plak p blog2 femes..
kalo dh smpai beratus komen,
segan plak nk komen :P






luv,
cik ana

Syazana Zainn said...

schaze cume penah baca belog no 3 je..hihi

yg lain tak penah lg

Rina Rahamat said...

akak pon sama top..ada jenis blog yg akak suka baca jer tp x komen..

Unknown said...

betul tu . kadang , terpaksa jadi silent reader saja .. masa tak cukup , tapi masih eksaited nak baca entri orang :)

puanbee said...

ok akk pun selalu jd silent reader aje hehehe .. bukan pe kadang2 baca tuk release tensi kan , mesti lah tk de ayat nk dikeluarkan hehehe

Nana afLs said...

singgah sini dari segmen yg sama.. salam kenal :)

Pia said...

"alahh blog akk takde dlm list..majuk ahh camni...opss...bajet blog femes lak kan...perasan...akk pun kdg2 jd silent reader gak kt certain2 blog.."

PinKy MoMMa said...

banyak blog kot yang akak suka jadi silent reader huhu..jejak dari kejauhan ;p

MOK&SONS said...

:D..ehehe betoi tu..bukan 24 jam dapat ngadap..nak pulak kerja cam eden..walau apa2 pon,kalo ada masa blog ni juga jadi pilihan..