SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK | impianku dalam mimpiku

Sunday, July 31, 2011

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK

Assalamualaikum...

RAMADHAN... sedar tak sedar akhirnya menjelma juga bulan yang mulia ni kan... pada bulan ini lah kita diberi peluang oleh ALLAH untuk melipat ganda kan segala amalan yang kita buat berbanding pada bulan-bulan lain..

maka, aku ingin nasihat kan kepada semua dan kepada diri aku sendiri untuk cuba memperbaiki mane yang lemah, mempertingkatkan mane yang perlu, dan hiasi lah mane tersedia....


kepada para blogger, elakkan lah daripada kutuk mengutuk sesama sendiri, caci mencaci, perli memerli antara satu sama lain... biar, sehebat mane pon ko orang .. kita tetap satu agama, satu bangsa.... cubalah menghargai antara satu sama lain kan...

lagi satu, yang paling penting, cubalah untuk tidak membuat entry yang ada unsur 18sx yerk... hehe.. kawal siket nafsu kuda ko orang tu... jangan nanti keyword ko orang, keyword yang ada unsur2 lucah gak yang mncanak naik walaupun pada bulan ramadhan yang mulia ni kn... :)

K la... di sini, aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ini.. semoga perjalanan bulan ramadhan kita tahun ni lebih bermakna kan...

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

23 comments:

Fathiah Hamim said...

haha kau tuh pun jangan buat entry 18sx! =P

selamat berpuasa incik top =)

cik idora said...

slmt brpuase =)

Mrs Nury said...
This comment has been removed by the author.
Mrs Nury said...

W'salam..

Moga begitulah hendaknya "JAGA DIRI HIASI PERIBADI..

Setuju denngan Top, sepatutnya tak kira la bulan puasa atau tak, kita tak patut terjebak/ bersubahat dengan perkara2 tak baik tu..

Salam Ramadhan & Selamat Menunaikan Ibadah Puasa..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ahaks..yg pasal entri 18sx tu ko ckp dgn cermin eh....larikkkk

selamat berpuasa..

hira said...

alhamdulillah. mari kita berbuat amal dalam bulan ramadhan ni. salam ramadhan untuk awak~ :D

Ezad Skytech said...

Salam Ramadhan Al-Mubarak..(^^,)

Solihahazahar said...

pose pose jgn tak poseee ~

i'm ezza haniza said...

selamat berhari raya!

Fatihah said...

selamat berpuasa :)

Bro ahmad said...

salam ramadhan di ucapkan,

Jamiel said...

selamat berpuasa..

cik ayin said...

camat berpose ;)

Lya Colours said...

selamat berpuasa top!!
ko jangan nak buat2 lupa p lunch kat nasi kandar pinang besar plak
wahahahaha

Isteri Encek Bard said...

Assalamualaikum Top, Selamat berpuasa Top, maaf andai ada tersalah kata dari akak

puanbee said...

selamat berpuasa top...ekeke...

siti kektus said...

selamat puasa weh. raya jemput lah datang rumah. haha :p

Puan Kutu said...

selamat puasa top!

L said...

jalan2 sambil beri senyuman, nk bawak milo td tp xleh pose kaaan.. huhuhu selamat bepose!
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/selamat-berpuasa-ya.html#

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

selamat berpuasa :)

afiqazizan said...

Selamat berpuasa bro..(:

PinKy MoMMa said...

slmt berpuasa taufiq..jgn nakal2 bukan poser ni eh..hehehe

Jennjjoe said...

Assalamualaikum Top, Selamat berpuasa Top, maaf andai ada tersalah kata dari akak