AKU MENANG TOPUP LA.. NAK BERGAYUT NGAN SAPE EK? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, July 12, 2011

AKU MENANG TOPUP LA.. NAK BERGAYUT NGAN SAPE EK?

Assalamualaikum...

TOPUP.... sebelom ne kan aku ade join satu giveaway dari sorang awek yang bernama TIQARAMLAN... sila RUJUK SINI...

hahaha.. aku bernasib baik la beb... aku telah terpilih secara random.. dan hadiah die lak adalah tambah prabayar ataupun dikenali sebagai topup sebanyak 1 ribu ringitttttttttt!!!!.. eh bukan... sepuluh ringgit... banyak gak tu beb... aku pon ngah sengkek ni... :)


So, kepada cik TIQA RAMLAN ni boleh lah dengan seberapa yang segera men topup kan no celcom aku tu yerk... hahaha ... dan di sini, aku TAUFIQ ARIFIN aka TOPIMAGINE ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada cik TIQA RAMLAN kerana telah menasib baik kan diri aku ni untuk memenangi hadiah tersebut yerk.....

Aku akan gunakan topup tersebut ke jalan yang benar seperti menelefon mak ayah aku yang ada kat dapur tu dan kepada tempat2 yang sepatutnye... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

14 comments:

Cik Arda :D said...

wahh..bestnyew,,, meh kita gayut dua..haha

i'm ezza haniza said...

cepat2 kol saya! celcom yaa ? 0192****

Wanie said...

congrates ye..:)
kalau xtau nak buat ape, pas sini topup tu..keke

Cik RoSs said...

Tahniah!!

Gayut la puas2 ekk..hehhehe

Fathiah Hamim said...

pergh untung laaa. :P

Lya Colours said...

call aku la !!!

cik ayin said...

call iteww la...auwww...HAHAHA

siti kektus said...

ha, den ni ekau jgn buat2 lupa pulak. :p

cucu umie said...

hahaha..mantap lh bro..memang toup tu..haishhhh

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha . takpe , mai kita share dua noh :)

Niena Pengembara Ilahi said...

bgi jer no top4 tu kt saye haha

mykhalis said...

bak sparuh topup..plsss

Anum said...

tahniah

puanbee said...

gayut lah dgn mak hahaa