AKU NE KATEGORI GEMOK ATAU KURUS YE? | impianku dalam mimpiku

Thursday, July 28, 2011

AKU NE KATEGORI GEMOK ATAU KURUS YE?

Assalamualaikum....

GEMUK KURUS.... hehehe.... cam nak muntah la nengok tajuk entry ni ek... nak tau gemuk ke kurus, g je la depan cermin besar tu n cermin diri sendiri kn... hehe.. ayat ni aku tuju pada diri sendiri :)

Nape aku wat entry ni... sebab, aku perhatikan setiap kali aku wat entry WORDLESS WEDNESDAY yang menunjukkan gambar aku mesti ada yang komen cakap apesal nampak kurus ek... hehe.. ni gambar zaman bilenye ni... apesal kurus semacam jerk :).. hehe


Ini bermakna memang aku sekarang ni memang kurus la yerk.. sebab ade certain2 gambar yang aku mengWORDLESS WEDENSDAY kan tu adalah gambar latest aku.. cuma aku edit bagi nampak gambar tu cam dah lame jer.... hehe.. kebanggaan melanda diri ku sebab masih ada orang cakap aku ni kurus... hehehe...

Tips kalau nak kurus cam aku ialah, mase makan tu, kalau leh makan tu biar la dua pinggan supaya badan kita dapat menerima tenaga yang secukupnye... hehehe

Sekian...


p/s : disini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran ke 34 kepada kak mimi kita yang comel sorang ni :)...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

23 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

ya...betul tu....awok pun 2 pinggan sehari....maintain je kurus....

mykhalis said...

hahha.. tak yah nak tipu...

cucu umie said...

gagaga..boleh kurus ker mcm gitu bro..okaylh kalo kurus makan dua pinggn sekli makan..hohoh

♥ Elin ♥ said...

2 pingan???....cukop kooo?? ;p

Lya Colours said...

kalau makan 2 pinggan pastu terus tdo, ko mesti leh pakai kebaya pastu.kikikiki

ikatankasihku said...

kurusnyer..hehehe..
alah tak kisahla kurus ke tembam ker, janji senang hati...:)

b a m b a m ' s said...

sumpah gomok balik den ikot petua top nie!! heheheh

Ezad Skytech said...

haa..makan sehari 6 kali..confirm boleh kurus..hee~

aizamia3 said...

yang penting sihat takde penyakit..

Tuan Muda Naim II said...

3 pinggan pon kurus lg

PinKy MoMMa said...

yg sedang sedang lagi ensemm dik hahaha

Mrs Nury said...

eh! Same la kita! Makan 2 pinggan supaya badan dapat MEMBINA TENAGA bukan BINA LEMAK! huhuhu

Err.. Nury takmo kurus tapi nak gemok sket.. 2 pinggan 4x sehari pon tak tentu leh gemok..

Fathiah Hamim said...

tak kurus tak gemok. =D

diana said...

terima kasih untuk tip ni..
nanti nak amalkan la..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

maera yg kuwos kering nie pun mam 3 pinggan sehari.hihi~

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

akak tak payah tgk cermin sbb mmg dah tau akak mmg gemok kekeke

nazirah said...

hahaha la yke... eh tapi kan cer ko tgok gambar ko kt header tu nampak mcm gemuk n muke cam muke tue sikit.. eh jgn mrh taw.. tp ini pnndgn mata aku la.. tpi .. kalau tgok gmbr2 kat wordless wednesday tu laen pulak dgn gmbr header tu haaa sbb tu la ramai kata nmpk kurus dan muda lalalala

tia @ Ini Kisah Tia said...

2 pinggan ? hahaaa .. patut Tia makan setengah pinggan gemok semacam . adehhh ..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak setuju dgn nazirah..sbb gambar kat header ko tulah yg buat akak pikir ko ni gumuk sikit ..dan nmpk cam matang (bukan tua) sikit..hehe

chii said...

mkn 2 pinggan? biar betul..ishk

siti kektus said...

2 pinggan? sikit sgt tuh.

patotnya 2 pinggan setengah. ^^

Khairul Antasha said...

hehe..2 pinggan utk menaikkan berat bdn..hehehe..

cik azeya said...

lah 2 pinggan buat ape, makanlah satu periuk terus top. huhu