CONTEST SAYA DAN KACA MATA | impianku dalam mimpiku

Monday, July 18, 2011

CONTEST SAYA DAN KACA MATA

Assalamualaikum....

CONTEST.... hehe.. aku nak join contets yang dibuat cik LYA IDMA ni lah... contest ne senang jerk.. ko orang tempek je gambar ko orang... senang je kn.. hahaha.

banner penganjur....


gambar aku... hehe..


cerita pasal gambar tersebut...

sory ar, aku memang suka tayang gambar ne ..gambar lama.. tahun 2009 nye :).. hope ko orang jgn bosan ye :)... walaupon kadang2 ada orang cakap gambar ni cam mintak tapak siz 11 jer....

gambar ni aku amek mase aku dok umah sewa ngan member aku kt gombak.. mase tu aku praktikal kat sane... spek mate tu pon bukan aku punye... member aku nye.. aku sebat mase die ngah membuta... hehe...

nak citer ape lg... tu je la... lepas aku aku sebat spek mata tu... aku sikat rambut aku seperti gambar diatas, aku pakai spek mata tu... n aku snap pic... pas snap aku letak kembali spek mata tu kt tempat asal... done... :)

nak join : http://lyana-edris.blogspot.com/2011/06/contest-pertama.html

nak tag orang : lya colors, mak dara, naim

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

7 comments:

Fathiah Hamim said...

aku first tyme nengok gambo neh? hehe

good luck!

hanim azhari said...

eeerrr...bole la asalkn ada spek mata..gud luck2 ^^

Lya Colours said...

oh mannn aku mana ada spek ! ggrrrr
ni yg x pasal2 kene sebat spek mak aku ni

:: Mrs.Eady :: said...

hhaahaha....mcm zaman 60an dah tu!!!

mOon jOhari said...

...rambOt dr.rOzmey 2 yang mahai 2....hikhikhik

siti kektus said...

ni bukan saiz 11 lagi ni. ni saiz 34. haha


fuh fuh~
mudah mudahan menang la ye. :p

chii said...

wooo..rambut panjang x ingt tuh..eheh..btw..gud luck eh