BURUNG MURAI VERSI CUCU DENGAN ATUK | impianku dalam mimpiku

Saturday, July 16, 2011

BURUNG MURAI VERSI CUCU DENGAN ATUK

Assalamualaikum...

BURUNG MURAI.... ko orang ingat lagi x iklan dulu2 tu.. xtau la iklan ape... iklan raya or iklan hari kebangsaan kut... hehehe.. pasal bapak die yang dah tua tanye kat anak die pasal burung ape?.. iaitu burung murai... hehehe

Lepas iklan tu keluar, brlambak2 lak versi burung murai kat laman youtube kan... malam tadi aku godek2 la externel hard disk aku.. so aku terjumpa video yang dah agak lama ni..

xtau la ko orang pernah nengok ke x.. rasenye msti pernah kan.... dh lame giler video ne.. burung murai versi atuk dan cucu...



kesimpulan yang kita leh ambil dari video ini ialah, setiap orang ada kelemahan.. dan setiap orang ada juga kesabaran kan... yang penting kita kena pandai mengawal diri kita dan bertindak mengikut situasi bukan emosi....:)

sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

11 comments:

KAMIHIDUP said...

wahaaa.

Lya Colours said...

iklan raya lor. sebab aku igt yg anak nya pakai baju melayu masa tuh. iklan petronas kalo x silap kan. petronas pny iklan raya selalu best2

JunAina said...

itu burung apa...? burung muraiii... burung apa? burung muraiii... sangat2 menyentuh hati...

Fathiah Hamim said...

iklan tuh sedihh

Puan Kutu said...

tak igt plak iklan apa..sy cpt lupa lor..)

izfanora said...

iklan raya.. :)

memang ibu bapa selalu sabar layan soalan anak. tapi, bila anak yang layan, kurang sabarnyer..

Fyqa said...

betol ksimpulan tu weh :)

siti kektus said...

burung murai owh burung murai...


sobs!

Amirah Suhana said...

Teringat hari tu..tengok al-hidayah..tajuk dia 'SABAR itu indah' ...seseungguhnya,memang indah :)

:: Mrs.Eady :: said...

ye..anakku bdk murung murai!hahahahaa...

b a m b a m ' s said...

heheheh...iklan nie mmg kannn.. sampai ada orang tukar jadi jokes jadi 'siput babi'.. -.-'