RAYA TAHUN NI TIADA GAMBAR FAMILY | impianku dalam mimpiku

Wednesday, September 7, 2011

RAYA TAHUN NI TIADA GAMBAR FAMILY

Assalamualaikum...

GAMBAR FAMILY.. aku perhatikan, sekarang ni ramai giler yang publish gambar family ko orang semua mase raya kan.. kita mesti bangga dengan family kita kan.. hehe

Sebelum ni kan aku ada wat WORDLESS WEDNESDAY : MY FAMILY yang menunjukkan gambar family aku kan. yang aku edit tu..... dan ada yang suruh aku publish gambar family aku untuk raya tahun ne..

gambar raya lama pon jadi la.... hehe ( aku memang dua adik beradik lagi dulu sampai sekarang....)

Kepada semua, dimaklumkan tahun ni kita orang semua memang xde ambil gambar family. tak tau nape.. hehe.. padahal setiap keluarga yang berkumpul pada pagi raya ari tu aku rasa ade kamera setiap family.. :) may be xsempat kut..

so, kepada yang ada tu same2 lah kita berkongsi ek.. n kepada yang xde tu cam aku ne nengok je la orang lain punye kan.... hahaha..

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

22 comments:

D'China Store said...

tahun ni gambar family aku xcukup korum. adik bradik ramai balik rumah mertua.

Fathiah Hamim said...

hmm rasa nya dah lama tak amek gamba family. huhu

anamizu said...

cik ana pun tahun ni xde gambar fmily sbb abg long balik umah mentua :(

MrsNury said...

Salam Top, Selamat Hari Raya..

Nury dah 4 tahun tak ambil gambar famili sejak arwah abah tinggalkan kami..

Niena Muhammad said...

sy pn xde gmbr fmly gak...hmm xsmpat nk amik

ct kektus said...

aku pon tak de gak weh. kite genglah macam ni. haha ;p

Puan Kutu said...

setiap tahun nak bergambar ramai2 semua bagi cukup mmg tak pernah smpt.

Maya Sarry said...

mak n bapak aku tak suka ambek gambar. bila ajak bapak aku ambek gambar je mesti dia lari, hishh nak bt geno..huhu

Liza @ Adzriel AB said...

aikkk.... single lagi ke? he..he.. tahun ni kak liza tak amik gambar raya family pun. apasal entah.

Fazleyatul Aini said...

gambar family kat kedai, belom siapp

Izwa Kamaruddin said...

insyallah thn dpn ade lagi kan...doa ni tau dik.. :)

Khaisya said...

gmbr lama pun xpe.. buat kenang2an..hehe

sy tukang amik gmbr..jd xde dlm gmbr family..sedihhhhh

emarieys said...

seronok beraya..terlupa nak ambil gambar

dhiera zainudin said...

saya pun xda gmbar family tahun ni.
sebab kami satu keluarga nak keluar pagi-pagi raya sebelum orang datang serbu. bila orang dah datang memang tak dan la nak keluar beraya~

Unknown said...

ada amek gambar family besarrrr. heee. dua beradik je eh? asalkan bahagiaa. :) selamat hari raya maaf zahir batin!

KAMIHIDUP said...

eh samalah. :)

Ceiler Mun said...

dapat la bergambar tahun ni.. tahun lepas tak dapat.. hehe!!~

mrs kayrul said...

tahun nie takde gambar coz masing2 sibuk nak makan je kot..hehehhe..al-maklum la dah berpuasa sebulan, baru merasa nak makan di waktu pagi...

Chuu Muqhlis said...

wehee same pulok, aku pon dua beradik jek :D

Pia said...

"selamat hari raya top...akak lagilah takde gambar raya..lupa ker atau kalut buat kerja lain kot.."

NoorNazuha said...

selamat hari raya yek....kitaorang pun x ada gamba family sbb msing masing sebok nak layan tetamu la, nak g beraya la,ada yg balik lambat la..mcm2 hal

sailaaf said...

tiba2 tengok mende lain.
wah.muka sama macam mak.
luas perkarangan ruumah. kawasan kampung ke taman tu?