TUTORIAL LETAK ENTRY ASSALAMUALAIKUM | impianku dalam mimpiku

Tuesday, September 27, 2011

TUTORIAL LETAK ENTRY ASSALAMUALAIKUM

Assalamualaikum..

TUTORIAL..... ni bukan entry tutorial k.. hehe.. ne aku saje je nk tunjuk kyword blog aku ne.. maklumlah.. kekringan idea melanda diri ku..

Yang menarik perhatian aku ialah tentang satu keywords ni... "TUTORIAL LETAK ENTRY ASSALAMAUALAIKUM''.... apa sebenarnye yang dicari oleh pencari ne ek?.. hehe



pada tafsiran aku ialah, die nak cari tutorial cam ne nak type assalamualaikum dalam entry.. haha.. senang je... cari n taip huruf a+ s + s + a + l + a + m + u + a + l + a + i + k + u + m... setel... :)

Sory la guys aku wat entry bodoh2 ne.. keep in touch k :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

14 comments:

nine said...

geramnyewwwww! aku bru nak ikut. HAHAHHAHA

Fyqa said...

huhu.. mcm2

terpatrisinarabadi said...

ok la tu..bermakna ramai yang berminat tentang entry yang berkaitan dgn islam..: taufik mmg pandai pancing pembaca..hehehe

Shaherah said...

amboi... amboi...

Puan Kutu said...

hahaha dia cari yg tulis assalamualaikum style font cantik2 tu kot.tp tuto top nie ok gak.haha..

Unknown said...

hahaa . ada tuto macam tu pun di carik ..

Fazleyatul Aini said...

haha itu pon nak cari ke. adess macam2

Unknown said...

ampeh..beria chii nak tau..rupa2nya tipah tertipu..dush dush

Isteri Encek Bard said...

hahhaha lama tak tengok keyword

cik sakdi said...

eh bro..ulang balik bro mcm ne nak wat assalamualaikum. ekeke top plak tu,haha

KAMIHIDUP said...

top-top.

ct kektus said...

haha. harap2 org yg cari tu terbaca entri yg ni weh. ;)

saraheiyoabeyL :) said...

laa baru jebs nk follow

Fathiah Hamim said...

dia nak yang bahasa arab tuhh