#4 SPONTANEOUS THURSDAY : PANDANG MASA LEPAS | impianku dalam mimpiku

Thursday, September 15, 2011

#4 SPONTANEOUS THURSDAY : PANDANG MASA LEPAS

Assalamualaikum...

SPONTANEOUS THURSDAY......


"Jika pada awalnya anda tidak berjaya mencapai sesuatu matlamat itu, cubalah cari kembali arah haluan yang pernah anda lemparkan ke dalam tong sampah sebelum ini"


gambar hiasan dari google :)


Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

16 comments:

Adylia Qarissa said...

mendalam betul kata kata ini... :)

Anum said...

erti yang sangat bernilai

chii said...

maksud tersirat yg sgt makan dalam..

suka ngan gambo tu..kalo still ada yg buang sampah..maknanya dia cik mon la kn :p

LydSunshine said...

Salam, dik.. saya review blog kamu.. silalah baca ye.. jgn malu-malu.. jangan segan-segan, walaupun malu itu perisai orang beriman... ewah.

http://lydsunshine.blogspot.com/2011/09/blog-impianku-dalam-mimpiku.html

puanbee said...

bagus top nih .. pandai berkias2

KAMIHIDUP said...

kiasan. :)

Saiazuan said...

guna akal dan pengamalam untuk smpai ke destinasi kita

:: Mrs.Eady :: said...

baik tuan :)

siti kektus said...

ish. tinggi bahasa yg kau guna ni. hampir tak paham kau. hehe ;p



pape pon, kite kena berusaha selagi terdaya kan. ;)

nazirah said...

wow.. kata2 ni macam tak brp nak paham mgkn kene bace bnyk kali kot huhu ape2 pun. smg trcapai apa yg diimpikan ;)

Cik Bambam said...

hehehehe..kang mula lar penyakit SST.. sendiri saja tahu..kekeke

Chuu Muqhlis said...

apekah makna semua ini? cuba lagi la ye -__-

Finaz Jaafar said...

itulah guna akal dan fikiran =)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sebab papan tanda mcm ni la monyet2 kt umah kita suka sgt sepahkan sampah.. :D

Ezad Skytech said...

sape tak paham jugak tu tak tahu la..haha~

Bro Ery said...

Cool gila papan tanda tu.. ^^