LEPAS RAYA AIDILFITRI NI, BERAPA RAMAI YANG AKAN DAPAT "WARNING LETTER" | impianku dalam mimpiku

Monday, September 5, 2011

LEPAS RAYA AIDILFITRI NI, BERAPA RAMAI YANG AKAN DAPAT "WARNING LETTER"

Assalamualaikum...

WARNING LETTER... sebelum pape, disini aku MOHD TAUFIQ BIN ARIFIN aka TOPIMAGINE ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua muslimin dan muslimat, mukminin nak mukminat... :)

Ok, berbalik kepada tajuk asal... aku percaya bermula hari ni ramai student-student dan pekerja yang bercuti tu telah kembali ke tempat asal ko orang balik kn.. :)... seronok la ko orang yang dapat bercuti tu ... tapi xsemua golongan yang dapat bercuti tiap2 kali raya menjelang kan.... Contohnye golongan yang bekerja di supermarket, hotel, konsesi lebuh raya, hospital dan sebaginye ...

Tapi semua kan dah besar... akal fikiran akan digunakan.... :) walaupun ade yang xdapat cuti, aku percaya, ramai gak yang wat cuti sendiri ... semuanye sanggup untuk menghadapi risiko yang mendatangkan .. haha.. yang penting raya beb... dabedabeduuuuu......


Contohnye, kat tempat kerja aku ne... ramai gak la yang wat cuti sendiri.. terkontang kanting la juga budak2 yang jujur cam aku ne untuk menghadapi situasi ini.... tapi nak wat cm ne .. tak kan nak marah member2 lak kn... dieorang dok jauh... nak balik beraya gak.. bagi la dieorang peluang... hehehe

Tapi aku ade juga terdengar, kepada yang xmengikuti jadual yang telah ditetapkan akan diberi surat cinta iaitu "warning letter"... hehe. rase nye ramai gak kut yang akan terima surat tersebut... tempat kerja ko orang lak cm ne.. ade xmember2 ko orang yang wat cuti sendiri. cnfirm ada kn... tapi, "Warning Letter" ni besar ke kuasa die ek.. atau sekadar hanya sekeping kertas je.. hope xde la beri effect sangat kat member2 aku yang akan menerimanye tu :)..... hehehe..

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

Izwa Kamaruddin said...

selaamt hari raya top :)

Fazleyatul Aini said...

tempat keje aku xde kot. sbb semua cuti sama je. semua masuk office ari ni muka masing2 macam nak mintak penampo.haha

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

Fathiah Hamim said...

aku belum naek lagi. next week baru naek. cuti lama sangat, tak kan kena warning letter kot. dah puas cuti. huh

rafina mimi abdullah said...

akak x dapat ye warning letter..hahaha..selamat 100% ni.. :)

D'China Store said...

selamat hari raya top. tahun ni giliran aku kena kerja. beraya kat opis je.. 11 september ni baru cuti. time tu mood raya dah lemau. :(

Unknown said...

ayat manis surat cinta hehehee

Liza @ Adzriel AB said...

redho je lh..he..he..

gadis kepastian said...

agaknya gk dapat kot WL pas nie..haha bosan..xbleh nak kerja lagi..

ct kektus said...

aku yakin aku tak kan dapar warning letter tu. hihiih ;p

MiszCoMoT said...

comot xdpt pon warning letter dari lecturer??ngeee...larikkkkkkkk

aizamia3 said...

uiks.. takkan tak cukup2 lagi cuti seminggu tu.. memang cari nahasler kalau cenggitu..