AMADKHIR'S FIRST GIVEAWAY | impianku dalam mimpiku

Monday, September 5, 2011

AMADKHIR'S FIRST GIVEAWAY

Assalamualaikum...

GIVE AWAY.... tadi aku mase aku nengok dashboard aku terperasan lak GIVEAWAY ne. nengok cam senang je.. aku pon nak menjoinkan diri la.. hadiah die pon leh tahan la.. RAYBAN 3025 FRAME AVIATOR... mane la tau rezeki aku kn...

k la.. GIVE AWAY ni dianjurkan oleh MR. AHMAD KHIR... so kepada yang berminat nak join klik je banner kat bawah ni :)


http://amadkhir.blogspot.com/2011/09/my-first-giveaway.html

pastu die suruh tag sorang.... sape aku nak tag ek.. erm, aku tag LYA COLOURS la.. haha.. sebab die perempuan... kalau die menang mesti die bg aku kn.. xkn die nak pakai Raybon tu lak... haha...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

Izwa Kamaruddin said...

nak join!gasak kalo akak menang akak nak pakai spek itu! haahahahaha....

Unknown said...

bab2 GA ni yg akak kureng sikit..sbb tkde masa nk join..

ct kektus said...

gudluck weh. ;)

aishareoils said...

pergh..rayban tuuu........

Fathiah Hamim said...

ehh apa salah nya kami pakai spek tuh!! hehe

Unknown said...

memang bergaya semoga berjaya..rasa nak join je !

terpatrisinarabadi said...

hensem ar reben tu

terpatrisinarabadi said...

hensem ar reben tu

mr kay said...

Tahniah!! anda pemenang bertuah untuk GA ini.

sila emailkan saya nama penuh, alamat dan jenis prabayar anda kepada amadkhir@gmail.com.

tahniah dan terima kasih!

Dkna Abza said...

tahniah :)

kita sama2 pemenang :)