GIVEAWAY - DAH TAKDE SAPE NAK BAGI HADIAH TOPUP LAGI KE? | impianku dalam mimpiku

Monday, September 12, 2011

GIVEAWAY - DAH TAKDE SAPE NAK BAGI HADIAH TOPUP LAGI KE?

Assalamualaikum....

TOPUP... sekarang ni kan ngah kecoh pasal tindakan syarikat telekomunikasi tanah air kita ni yang nak kena kan cukai 6% terhadap nilai prabayar @topup kan.. tapi sekarang ada gak desas desus yang mengatakan tindakan tersebut akan ditangguh@dibatalkan.... aku xtau lagi la keputusan muktamadnye...


ni adalah carta bagi Harga Baru Topup selepas dikenakan cukai 6%....


Tapi apa yang aku cuba nak cakap kan ialah, adakah selepas ini akan ada lagi blogger-blogger yang wat giveaway dan memberi hadiah berupa topup... hehe.. nampaknye kos hadiah2 akan semakin meningkatkan .. :) ini akan membeban para penganjur :)

Semenjak aku join dunia blogger ni pada januari lalu, aku dah dapat dalam 4 kali topup RM10 ringgit hasil penglibatan aku dalam giveaway ne.. hehe.. berbaloi2....

Sebut pasal givaway ne, nape sekarang mood giveaway dah makin berkurang.. dah xrancak macam dulu lagi.... :) sume dah lari bajet pasal raya ke... hahaha :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

ikatankasihku said...

sape yg nak bgi tu, di alu2kan ek..hehehe

Bro ahmad said...

tak naik punya hehe diorang takut kut...hahaaa

Cik Miela said...

lau budak sekolah men toup rm3 je..jimat..giveaway toup rm3 saja je la

Mrs.Yie said...

semuanya dah benkrap barangkali..hehehe :)

diana said...

dah lama tak join giveaway..
ahad ni nak join la mana yang ada..
ada ke???hehhehe

cikk messy ^^, said...

lepas nehh , semua pakat mogokk guna public je :)

Eazy Izzuddin said...

nak topup 1..
xD

Shaherah said...

amboi.. hahha sbb raya lar tu..

ApiH said...

hahaaaa... budget dah lari.. x sempat nak kejar...

Emilly Amisa said...

hrp la xjd naik~ :)

Encik Luncai said...

betul tu..sekarang dah jarang aku kena tag untuk join giveaway. kalau ada yang buat giveaway tolong la tag aku..sangap nak menang hadiah ni..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

akak..kalo GA topup mmg tak masuk :)

LydSunshine said...

Ko la plak buat giveaway. Biar akak join. Kekeke.

chii said...

heheh...rasanya la kot..krg ni bukan takat GA je..org nak berblog pun macam malas2 lg..mood raya masih menebal dlm diri :p

siti kektus said...

kau bila lagi lagi nak baut GA? hihiihih

Cik Bambam said...

hahahaha..yelar.. pastu pantang nampak penganjur bg topap pasni..smua nak join.. kekekeke

kayrul-shah said...

kalau kena tax tue mau pikir 10kali setiap kali nak topup...