MASIH ADE JUGAK RUPENYE ORANG PERASAN KEHADIRAN AKU DALAM DUNIA BLOG NI | impianku dalam mimpiku

Sunday, September 25, 2011

MASIH ADE JUGAK RUPENYE ORANG PERASAN KEHADIRAN AKU DALAM DUNIA BLOG NI

Assalamualaikum...

DUNIA BLOG... rupe2 nye dah seminggu lebih gak la aku xupdate blog aku ni kan... so aku nak wat ayat klise la cam kebanyakkan blogger lain buat bile dah lame xupdate.... hehehe..

"wah.. dah bersawang la blog aku ni... ko orang rindu xkat aku... mesti la tak kan... sebab blog aku ni bukannye blog femes cam blog ko orang semua tu... hehe"...

hehehe.. xsengaja lak terperli... sory2 k :)... sebenarnye memang aku sengaja xnk update blog aku ne sebab aku memang xde mood dalam seminggu ni.. xtau la mood aku g mane?.... hehe...


Tapi aku xsangka gak la, masih ada gak beberapa insan yang prihatin terhadap kehadiran aku dalam dunia blog ni.. terharu gak la beta :) antara ayat2 diorang ...

LYA COLOUR - topppp.. mana kau ne.. lama xupdate
FATHIAH HAMIN - hahhh.. baru nampak update
BRO AHMAD - lama menyepi ni

baru tiga orang prihatin terhadap aku pon aku nak kerek.. hehe.. lantak la.. janji ada kan.. :) sebenarnye ramai lagi peminat fanatik aku kat brazil, kt sweden, kt jepun n kat asia pasifik ni.... tapi semuanye xberani nak bersuara ... may be dieorang segan ngan aku kut... hehe :)

Happy blogging guys :)

Sekian...







IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

16 comments:

Puan Kutu said...

mmg perasan top dah lama tak update,ada gak beberapa kali dtg sini tp malas nak tegur.hehe..

Fathiah Hamim said...

psstt psstt err nama saya salah eja tuh. hehehehe

Unknown said...

abang top kita ni buat ayat klise plak,,,,

Abang Long said...

Salam...blog dah femes, kalau xupdate pun trafik masih mencanak naik...satu jer nak komplen, apsal kau letak gambor tengah tido tu? Tak pasal2 aku jadi mengantuk balik...adoi ai!!

Latest entry http://abanglongonline.blogspot.com/2011/09/stress-geram-dan-mengantuk.html

nick dot anis said...

kalau da femes tetap ade peminat setia jgk:-)

Unknown said...

baru tgh hari td ati chii terdetik dan tertanya2..mana la top ilang....sedar x sedar da nk masuk seminggu eh..adeih..nampak sgt krg ni ramai makin bz

teh o beng said...

hahaha...dh femes..kite yg ntah dri mn pon bole singgah sini ni haa..cewah :)

bicara mak dara said...

heran jugak akak bila top tak update tp dah gak kompom tgh sibuk punya kan...

Pia said...

"nak buat camana top..memasing sibuk ngan hal sendiri kan...ada org tu shari sampai 4-5 entri..yg 10 sehari pun ada,habis kita ni takde keja lain nak buat ke top...kalau dah takde ntri baru tu faham2 ler...tgh sibuk ngan keja ker..sibuk ngan hal famili ker..macm2lah...kdg2 pulak kita ada masa,tpi takde mood pulak...atau takde idea nak buat entri.."

ct kektus said...

kat sweden pon ada? kelas kau jah. lalala ;p


owh, ni kau dah dapatkan mood semula ea? gud2. hehe ;p

Fazleyatul Aini said...

aku igt ko cuti kawen. kehkehkeh

KAMIHIDUP said...

biasalah, top kan popular, HAHA. :)

cik sakdi said...

hai. sy peminat dari uganda. hehehe

Rina Rahamat said...

akak perasan ko lama x hupdate..tp sbb akak pon bizi jd tak jengahla blog ko utk tny mana ko pegi..akak cuma pikir ko bizi keje kat giant tu..

Liza @ Adzriel AB said...

ramai yg sayang

Mun said...

haah...kalau dtg..pastu xhupdate.. biasanyer... xde komen pon.. ckp dalam hati jerkk.. "lor..budak nie xhupdated blog lagi upenyerr" hehe