AKU BARU HABIS RM50 DI "MALAYSIA IT FAIR MELAKA 2011" | impianku dalam mimpiku

Friday, September 9, 2011

AKU BARU HABIS RM50 DI "MALAYSIA IT FAIR MELAKA 2011"

Assalamualaikum..

IT FAIR MELAKA.... buat rakan-rakan melaka yang terdekat.... kepada yang berminat dengan technologi terbaru dalam bidang IT ne ape lagi.. meh la ramai2 g MITC melaka... IT FAIR baru je start ari ne... Aku baru g tadi ngan bapak aku n member aku...

Kepada yang duit melimpah2 dalam poket memang tersenyum simpul la datang sane kan.. kalau jenis yang sengkek cam aku ne datang sambil senyum cam kerang busuk je la kan.. cuci-cuci mate sudey...

Aku ingat nak sapu je DSLR NIKON D3100 tadi.. tapi nak wat cm ne... aku datang hanya untuk cuci mata sambil senyum cam kerang busuk je kan... ape yang aku mampu belanja kan hanyalah RM50 ringgit je. tu pon terketar2 tangan nak kuar... maklumlah gaji aku cukop2 makan je.. hehe..:)


Cooling fan : RM7.00 (bagi adik aku)
Pendrive Kingston 8G : RM26.00(aku punye)
Pendrive Kingston 4G : RM17.00 (bagi mak aku)


Kepada yang lain tu masih sempat lagi nak bershopping sakan.. 2 hari lagi.. meh la sama-sama kita menghabiskan duit dan mengkayakan tokey2 sane tu ye.. hehe...

tarikh : 9 September 2011 - 11 September 2011
tempat : Melaka International Trade Centre (MITC)
masa : 10 pagi - 10 malam

Sekian...




IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

Unknown said...

murah2 offer siap ada barang free kalau pc fair ni..kan?

MiszCoMoT said...

waaaaa...best3 pendrive comot dah lingkup da..mintak satu??

Amirah Jafri said...

amboi3..hehehe

ct kektus said...

murahnya 8gb, rm26. tak pernah aku jumpa lagi. ;p


belanje lah aku satu weh. ^^

dill said...

dslr nikon tu brape RM?

dill.

~Kenanga Suchi~ said...

murahnya pendrive!
dlu masa beli 8gb tu. rm80 T____T

Anonymous said...

wahhh murah betul harga pendrive tu..nak kena cuba datang lah kat pc fair ni.

Solihahazahar said...

beli DSLR terbaik tuwwww

Shaherah said...

wah awesome.. hehehe

cik azeya said...

aala. kat jb tade ke. murah seh. >.<

Alia Rahmat said...

kemain lagi bagi kat mak eyh..
:))

Nurfazilah Cipa said...

wah!da mura r pendrive!

Chuu Muqhlis said...

omak aihh., muro bebenor.,
nk cari gop satu, extnl hrd disk da jahanam grrr

sailaaf said...

ala. belikan la. t kirim duit. nak yg 8gb tu. murah.hehehehe

Fazleyatul Aini said...

koso nak p. aku ni x bleh tahan nafsu nak membeli. kang macam2 aku nak sebat. baik dok umah diam2. hehe

aishareoils said...

wahh..murah2 jek...hoho

Puan Kutu said...

cooling fan yang cam gitu tak best,cpt jer rosak..sy ada beli satu,tapi dah tak boleh guna..nak pegi jauh sgt.melaka tuh.....:)