DAPAT KEK COKLAT DARI MEMBER BLOGGER - LYA COLOURS | impianku dalam mimpiku

Monday, September 12, 2011

DAPAT KEK COKLAT DARI MEMBER BLOGGER - LYA COLOURS

Assalamualaikum...

KEK COKLAT.. sekarang ne kan masih lagi dalam mood ari raya kan.. time ni la sume anak2 dara kat malaysia ne nak tunjukkan kemahiran masing untuk wat kuih raya la, wat cookies lal, wat kek la dan macam2 lagi untuk menonjolkan keayuan gadis melayu masing2 kn... hehe

Tak ketinggalan jugak la member blogger kita sorang ne... iaitu CIK LYA COLOURS... kalau kita perhatikan entry beliau mase bulan ramadhan ari tu banyak tentang cookies die yang bermacam jenis tu..

http://lyacolours.blogspot.com/


dan ari sabtu lepas, ntah ape mimpi beliau ntah nak bagi aku kek coklat yang die wat sendiri tu... nak kata kita orang pernah jumpe.. xpulak.. kenal sebagai member blogger je la..tapi dh beliau merayu sampai nangis2 nak bagi aku gak sebab beliau kata beliau tu peminat fanatik aku.. xsampai hati lak aku nak hampa kan beliau... :)....(statement ni aku tipu... hahaha)

So ari tu lepas die balek dari ofice beliau terus main redah je kat tempat kerja aku.. maklumlah aku ne cashier je.. nak jumpe aku pon senang.. di kaunter pembayaran je kan... mula-mula aku nengok kek beliau tu, biasa je rupenye.. aku target mesti xsedap... haha.. tapi bile dah makan. ok la... member2 aku pon sebat sama.. haha..

ko orang nengok.. xde seni langsung kan kek beliau ni.. tapi ko orang xrase lagi... marvelesss tau. hehe... ( nak jaga hati balek sebab dh kutuk td...)

Di sini aku nak mengucap ribuan terima kasih kepada CIK LYA COLOURS sebab sudi antar kek tu kat aku ek... lagi2 mase tu aku ngah lapar giler.. xsampai 5 minit licin teros... haha.. memang terbaek la.. :)

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

Shaherah said...

wah.. untung lah.. hehe..

Fazleyatul Aini said...

weh ni siapa yg peminat fanatik siapa ni. bukan ko ke siap mintak otograp aku lagi. hahaha

Unknown said...

Murah rezki..

s.y.a.r.q said...

oklah tu...At least kek dia buat tu menjadi... Kalau aku buat,,, kek tu nak naik pon segan (-_-)"

Khaisya said...

apa2 yg perisa coklat sy mkn je..sedappppp...

puanbee said...

ehemm sesuatu tu :)

ct kektus said...

peh, sikit pon tak kasi aku rasa kan. tak pe. tak pe.

buatlah untuk aku seloyang weh. ekekekeke ;p

Mun said...

ahaakkks.. pandai ko cover balik erkk... (jgn pandang pada rupa jer kan...kan..)

Unknown said...

sedapnya...boleh kongsi ngan bro...:)

ApiH said...

sedapnye... xde ke sapa2 nak bagi kek coklat kat Apih ni.. hehee..

suria lekatlekit said...

wah.. dpt kek coklat dr blogger.
PETUA ELAK DI SIHIR MELALUI GAMBAR

Unknown said...

wahh..dpt kek coklat tu...agaknya..bila la chii leh dpt kek mcm tu kan :p

Akak Kembang said...

amboi..dpt peminat nampak Top..nanti datang umah akak Alin pulak ek...

Cik Bambam said...

wahhhh..ni kalau nyendeng2 kat top..dpt rasa gak ker? kekekek

PinKy MoMMa said...

bertuah badan huhu..dpt makan kek yg sedap lagi :)

utk akak dik hehe..

silent said...

jealous tahu.kehkehkeh

R.A said...

pasni ko dpt sireh junjung lak dr si lya..hahaha