LAGU YANG SESUAI UNTUK BLOG KITA | impianku dalam mimpiku

Friday, February 4, 2011

LAGU YANG SESUAI UNTUK BLOG KITA

Assalamualaikum...


LAGU... lagu ape la yang sesuai nk letak kt blog ek. sekarang ni kt blog ak pon, ak letak "kemana kau menghilang" nyanyian Apit.. hehehe.. aku pon xpernah dengar lagu n penyanyi ni sebelom ni..

Semenjak ak letak lagu latar ni kt blog ak ni, bnyak jgak la feedback yg ak dpt dr member2. ada yang menyokong dan ada juga yang menyampah.. hahaha.. bagi yang menyokong, antara pujian yang dieorg cakap, lagu ni sedap didengar, menggamit kenangan dulu, wat teringat pade kekasih dan wat kita melayan perasaan je... :) Pada yang membangkang lak, cakap lagu ni jiwang karat la (memang pon lg ni jiwang), lagu orang mati la, lagu lelaki lembut la dan macm2 la... hahaha. macam2 la dieorg ni kan.

Ape2 pon ak selesa dengan lagu ni, dan kalo ko orang ade suggestion lagu ape yang sesuai sila bentangkn yerk.. atau pon xpayah letak musik latar langsung.. wat semak kepala je.. hahaha.. thankz all of you..

Sekian...

APIT- KEMANA KAU MENGHILANGKAN DIRI

Mengapa kau melarikan diri mu
Ku rasa sayu
Ku ingin kau di samping ku
Seperti waktu dahulu

Kemana kau menghilangkan diri mu
Ku rasa rindu
Ku mencari mu di singgah sana

c/o
Dan aku . . .Hilang tempat bermanja
Kau pula . . .Bersuka ria

Kemana kau menghilangkan diri
Ku yang mencari . . .
Manakah janji dan sumpah setia mu
Yang kau beri kan kepada ku . . .

Apakah kesalahan ku pada mu
Dan juga tingkah laku ku itu
Sehingga kau menghilangkan dirimu
Dan aku kehilangan mu

Tolonglah kembali ke pangkuan ku
Ku ingin bersama mu
Seperti waktu dahulu

Kita berdua . . .
Gembira . . .


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

6 comments:

Dilla Nur said...

laa...kan dilla ckp suke lagu neh...relax je dgr...xde la semak sgt cam lgu rancak2...tp laen org laen pndapat die top...huhu...

topimagine said...

hahaha.. thankz Dilla.. :)

::astonishing az:: said...

dulu penah pasang minus one dalam blog saya..then rasa bising sebab bila bukak blog ja dia bunyi..so remove gadjet tu...tp kalau masuk blog org suka gak dgr lagu yg x pernah dgr.

topimagine said...

tp kalo bukak serentak tiga blog yg sumenye ade musik, xmacam nk pecah lak kepale.. :)

tigasukumaut @ TSM said...

x pnah dengo lagu nih, layan gak

topimagine said...

tau xpe bro.. ne pon br trjumpe.. lyn kn ajo... :)