MACAM MANA NAK PERGI HOSPITAL KUALA LUMPUR (HKL) DARI MELAKA??? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, June 7, 2011

MACAM MANA NAK PERGI HOSPITAL KUALA LUMPUR (HKL) DARI MELAKA???

Assalamualaikum...

HOSPITAL KUALA LUMPUR... wat pengetahuan ko orang ayah aku sekarang ni menghidap pelbagai penyakit seperti batu karang, darah tinggi, kencing manis dan macam2 lagi la... yang paling teruk darah tinggi ayah aku la...


Ari tu dah g jumpe doktor kat melaka, dan ayah aku telah dinasihatkan untuk pergi ke Hospital Kuala Lumpur pada 10 june 2011 jam 9.00 pagi untuk pemeriksaan selanjutnye...

masalahnye ayah aku memang xtau tentang jalan KL ni... nak harap kan aku , kalau naik moto tu leh la g KL.. senang nak cilok sane sini kan.. kalau nak suruh aku drive lak, masalhnye lesen keta aku ade problem siket... xpayah lah aku nk cter kt sini ape problemnye kn..

Sebelom ni ade beberapa kawan ayah aku ada berjanji nak teman kan same.. tapi entah lah tibe2 lak ada yang cakap ada hal la, xleh pergi la dan macam2 la.. biasa la janji melayu kan... lantak la...

Ayah aku ingat nak g sane sendiri n drive sendiri jerk.. xkan aku nak biarkan ayah aku g sorang kan.... maybe aku ikut same kut... tapi masalahnye jalan nak ke hospital kuala lumpur lak kite orang xtau.

Nak nengok google map?... haha.. leh paham ke nengok peta tu.. so, ko orang leh terang kan siket x cam ne nak g ke hospital kuala lumpur tu dari melaka.. senang cter dari tol sungai besi tu :) kat KL ne ada ramai jugak la member2 aku mase study dulu.. tapi kalau leh aku nak cube g sendiri dulu.. xnak menyusah kan sape2 kan...

Sekian...

p/s : doa kan segala penyakit ayah aku cepat sembuh yerk .. aminnnn..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

21 comments:

ezza haniza said...

ye ezza doakan tuk ayah taufiq...

**Asal tetbe sopan ye.
:)

gps la

~aYeeN & SuE~ said...

pe kata u g awl 1 hari n stay kt uma sedara/kwn2 dlu n then ley g survey tmpt tu b4 g.klu trus terjah je mmg x bpe praktikal..
google maps pon akn membantu jgk t..

kindergartenlibrary said...

moga ayah Top cepat sembuh !
:)

ajak sapa2 yang tau jalan ^^

Fathiah Hamim said...

moga ayah mung cepat sembuh okay :)

eh google maps boleh bantu la. senang je nak paham

rafina mimi abdullah said...

ikut je ayah tu..x kan nak biarkan dia gi sorang2 lak..jadi peneman duk sebelah pun dah cukup..maaflah akak x boleh tolong tunjuk jalan..maklum le,kita bukan orang keyell..akak pernah gi buat check up kat hkl tu 14 tahun yg lalu..kes athma..

puanbee said...

aiyark akk tak tau jalan ..top boleh tengok GPS atau maps google aje ..taip je HKL maps from melaka

Fendy TZM said...

Semoga ayah kamu sembuh seperti sedia kala... Sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa-dosa kecil. Semoga ayah kamu tabah dalam menghadapinya.

kAmi dAn mEreKa said...

insyaallah akan baik segala penyakit tu, yg penting usaha, ;)

kite je dok johor, lagi lah tak tahu jalan sana, hoho ;)

Unknown said...

erkk.. sory la bro aku tinggal penang mmg xthu psl KL ni

KAMIHIDUP said...

ko tegak je, pastu tanya polis, malu tanya sesat jalan. :)

ct kektus said...

penyakit tu kan ujian, insyaallah boleh baik,

aish, baik p ikut sekali, langkah berjaga2 je, kan? ;)

y i e n said...

smoga ayahmu cepat sembuh, aminnn~~

Izwa Kamaruddin said...

nnti ku tnye en.suami ye...dari tol sg besi tu lalu kot mane..jap ye....

sairazura said...

der, lu dok melaka kan, lu gi ke kl guna PLUS highway.

exit kat sg besi terus jer.masuk terowong smart. ikut ke jalan tun razak. kuar terowong terus jer.

bile dah lepas perpustakaan negara sebelah kanan, himpit ke kiri..berdepan perpustakaan negara adalah IJN, depan sket IJN akan nampak kuil hindu.

masuk simpang ke ke kiri sebelum ada padang dan park kereta, pastu sampai dah HKL..

kalo terlajak, masuk roundabout bwh tu amek kul 9.terus lagik, jumpe trafic lite amek kiri, nampak ler HKL..

sairazura said...

susah sgt, sila emel sy no tepon anda..sy kol n terangkan.. emel sy,
azura.mohd@jpa.gov.my

sy slalu gi HKL..mmg dok KL ;pon

Izwa Kamaruddin said...

erks...puan saira dh terangkan....selamat berjaya top :)

Mun said...

smga ayah ko..cepat sembuh ya... mudah-mudahan..urusan dipermudahkan..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sangat senang cari...sebab straight jerk..tpi tak tahu jalan memang masuk jalan lain..


semoga sembuh ayahnya

blog-tips-kurus said...

semoga cepat sembuh & kembali ceria..

senyumSOYA said...

ujian allah..smoga cepat sembuh...huhuhu...ada UPM...^^!

Syikin Yajid said...

dulu penah tinggal kat hostel berhampiran situ, sbb kawan pun keje kat Hospital Kuala Lumpur :)