FACEBOOK EVENT LAK DIJADIKAN MEDIUM FOLLOW MEMOLLOW | impianku dalam mimpiku

Sunday, June 5, 2011

FACEBOOK EVENT LAK DIJADIKAN MEDIUM FOLLOW MEMOLLOW

Assalamualaikum...

FACEBOOK EVENT.... ko orang perasan x, semenjak dua menjak notification facebook ko orang dah makin beriban dengan orang yang menjemput pelbagai event... ape yang aku tertarik ialah jemputan untuk follow sesuatu blog.. hehe


adakah ini cara terbaru para blogger untuk menambah bilangan followers... aku bukan nak tunjuk pandai, tapi bagi aku cara ni bukanlah dapat merapatkan diri dengan blogger lain tapi kadang-kadang boleh menimbulkan perasaan marah dan menyampah lak.. kerana perkara ni akan menyemakkan akaun facebook orang len.. nak padam notification lagi...

Kalau nak beramas mesra dan tarik followers tu rase aku better guna la cara konvesional yang mana selama ni blogger otai gunakan.. cam blogwalking, bersegmen, ber give away, berkomen2, "kentut sane sini", miauuwww2 kt blog orang dan bermacam2 lagi la.. sebab dengan cara ni blogger lain lebih dan dan ikhlas untuk follow sesuatu blog tu...

K, la aku pon baru lagi dalam dunia blog ni..aku pon xtau la cara guna facebook event tu beretika ke tak kan... kalau ko orang nak tips cara tambah followers leh la tanye blogger otai kan...

Sekian..



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

13 comments:

ezza haniza said...

dah ade semua medium.gunakan jelahh ..pss...baca lagii

http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/06/jiran-aku-artis.html

mushroom said...

nasib baiklah fb aku xde nyemak benda tuh hehe

KAMIHIDUP said...

kata-kata blogger terkenal, ambik kata-kata ni kepada newbie macam KAMI ni. :)

deeya said...

biarkanlah mereka dengan cara mereka .. naseb FB aku suci dari mende2 cengginih . kih3!!

Unknown said...

oh ini . ada yang dah buat dan dia kena marah ! hahaa . sapa suruh , nak follower riban pun guna cara salah ..

Bila Ku Temu Bahagia (2)

rafina mimi abdullah said...

x de maknanya nak follow2 benda tu semua..x de pekdah..lebih baik jaga blog dengan sebaik mungkin..lebih bagus apa.. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

sume tu kan buat nak delete je mereka2 dari list fren..menyemak jerk event entah ape2

vampire's lovex said...

ohhh eyy tak perasan pulak.. hahaha. sampai ke fesbuk ehh cmtu...adoiyai

Auni Aizie. said...

betul
betul
betul.

:)

Anyyss Shuhaimi said...

mujur setakat ni xde orang ajak ke event sebegitu..

Nurfazilah Cipa said...

ur name are mention in my blog:)

puanbee said...

ikut suka diorang lah , tp kalau org follow tk ikhlas buat apa ..tk siyokk gitu ..akk tk suka cari folllwer tp kalao org nk follow tu follow lah ..terpulang

mOon EyEzS said...

...setuju sangat la dengan u sayang... :p