APIT - KEMANA KAU MENGHILANGKAN DIRI | impianku dalam mimpiku

Thursday, June 30, 2011

APIT - KEMANA KAU MENGHILANGKAN DIRI

Assalamualaikum...

APIT - KEMANA KAU MENGHILANGKAN DIRI.... ape ke benda ni ek?.. sebenarnye ni lah lagu yang aku gunakan untuk background blog aku mase awal2 aku join dunia blog ni...

Aku tiba-tiba rindu lak ngan lagu ni. so ape kata aku pasang lagu ni kat blog aku ni balek.. maybe xlama kut.. dalam seminggu dua jerk.... ye la.. kan banyak otai2 blogger kat malaysia ni cakap jgn letak musik kat blog.. anti blog jadi berat n wat orang lain menyampah nak terjah blog kita.. hehe

Ade aku kesah... aku nak pasang gak... ko orang layan je la yerk... :) Nak lirik nye g je DI SINI..

Sekian...

interface blog aku mase awal-awal dulu :)


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

17 comments:

Dilla said...

hehehe... wendu lagu ni... dlu2 salu biar je blog ni open sbb nak dgr lagu ni... tahniah top... dah melangkah jauh dah die... :)

ct kektus said...

tak pernah dengar lagu ni, selalu dengar yg luahan hati tu je, hukhuk

hawiz said...

oohhh....xtau lak..hihi

Cik Mimie said...

hihihi..best!! syahdu je dgr..p, lebey lyn luahan hati..huhu..

Cik Mimie said...
This comment has been removed by the author.
suha said...

cik suha xdgr sebab memang dh off sound (^_^)



suka menikmati online dlm ketenangan,xsuke dgr lagu lalala

rafina mimi abdullah said...

hehe..akak masih ingat lagu ni..dulu masa mula2 masuk blog top ni,akak selalu dengar lagu ni sampai habis..sayu sangat..lagipun soundnya lain dari yg lain.. :)

jiha said...

lagu ni.. byk kngan.. :)

Unknown said...

kalau ayie better pasang yang boleh pause punye..itu okay kot..huhu

Izwa Kamaruddin said...

1s===best gak lagu tu :)

Isteri Encek Bard said...

owh dulu ada lagu erk..

Paolo Balam said...

xde dulu, xdela skang...=)

Khaisya said...

xdpt dgr sbb xde speaker..kehkehkeh

alynn malynna said...

ingt lagi dulu mase first time masuk blog nie..terus tanya lagu ape... thanks sbb pekenalkan lagu nie..hehe kalau x mmg x tau lagu nie ujud...

Unknown said...

oke da lupa plak pasal lagu ni kat blog ni sebab kite matikan sound bile blogwalking..hehehe

Liena Cutez said...

sedih bukak blog ni ha..lagu feeling abes T_T

KAMIHIDUP said...

peh, top, yang lama punya tersangatlah smart.
:)