BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA | impianku dalam mimpiku

Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Assalamualaikum...

BEN ASHAARI... rasenye aku xnak lepas kan peluang join segmen abang otai kita ni ek.. segmen ni berkenaan dengan blog kita sendiri.. so pandai-pandai kita lah nak promote blog kita ni kan.. so aku nak start promote la ni ..... :)


Aku perhatikan ramai giler yang cakap blog dieorang adalah jenis blog yang simple dan santai jerk... hahaha.... so aku xnak guna ayat feveret ni la... aku nak guna ayat, blog aku ni adalah jenis blog yang mesra pembaca... :)

so sape yang baca, pandai-pandai la faham sendiri yerk... sebab setiap entry aku ni hasil dari idea yang terlintas pada masa tu.. so faham-faham je la nape banyak entry aku ni kebiasaannye kandungan nye macam xlengkap jerk.... xsempurna sebab semuanye secara spontan... so sape2 yang membaca kena lah lontarkan pandangan masing2 di comment box untuk melengkap kan nye yerk :)

K la tu je yang aku mampu promotekan blog aku ni yang paling ensem di alam semesta ni... hehe.. kepada yang berminat nak join segmen ni boleh la klik banner di atas atau pon klik je DISINI...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

SoLy SoLicious said...

dtg terjah belog sini....

jum dtg terjah belog sy yang simple aje..heee

http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Nur Hawa Mohd Zin said...

terjah blog ni pulak..heheh

http://cahayawanita.blogspot.com/2011/06/ben-ashhari-jom-kenal-blog-aku.html

Ninie Dora said...

dtg blog ni dr blog abg ben...

singgah entry trbaru http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/cinta-stiletto.html

(memerlukan kritikan :)

suha said...

belog cik suha name suha`simple`life..so nak tak nak.memng simple la (^_^)

Fadzmie said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

Unknown said...

kita sampaikan maklumat shjekan..n then selebihnye orng kena thulah..hehe okaylh bro blog hang..mesra pembaca..hehe

ct kektus said...

baik lah pakcik ensem, hehe ;)

mOon EyEzS said...

ptt la aku ase mesra je bila masOk belOg ko!

Hayati Hamzah said...

patut lah mcm bob mesra lah taufiq ! mesraaa... haha

Nurfazilah Cipa said...

terjah lablog ni pulak..aceh!!hehehe