BOSAN & PENAT GILER, HARI-HARI KEJER!!! | impianku dalam mimpiku

Sunday, April 10, 2011

BOSAN & PENAT GILER, HARI-HARI KEJER!!!

Assalamualaikum...

TIADA CUTI BAGI KU... huh.. sungguh bosan hidop aku ne.. ari2 keje.. (walaupon kadang2 g keje tapi xwat keje.. hehe)... memang xde cuti la aku ne ek...

cnfirm gaji aku 10 ribu sebulan kan... hahaha... kalau gaji aku cm tu bek xpayah bersusah payah kj siang malam kn.... lagi2 ngan problem ofice aku yang selalu gaji bagi lambat.. kadang2 sampai 1 bulan :( Seb bek ade backup part time.. kalau x makan pasir la aku :(


Pagi aku keje sebagai kerani di company contractor pasir...memang la xpenat sangat.. tp dok je dalam opis... agak bosan gak la... keje isnin sampai sabtu... isnin-jumaat 9.00 pg hingga 5 ptg.... sabtu lak 9.00 pagi hingga 1 tengahari...

petang lak aku partime jadi cashier kt giant melaka... leh tahan penat ar jadi kuli customer ni... jadualnye, isnin sampai jumaat 6.15 petang sampai 11.15 malam... sabtu 3 ptg-12.15 mlm... ahad 10.00pg - 12.00 mlm.. off khamis malam jerk...

Agak bosan disitu.. semenjak ak keje dua tempat ne, mase ngan member2 n family pon agak kurangla... nak men badminton or futsal ngan member2 pon xsempat... lepak ngan member2 pon tengah malam... tu pon lepak kedai makan jerk :) ngan family ape ntah lg...

Bosan n penat siot... ingat nak berhenti la.. nak jadi bos lak... haha

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

21 comments:

Fyqa said...

pdat juga..huhu...

Ahmad Naim said...

berenti jer....ada la time nak belanja makan

Anonymous said...

Top kuatnya usaha anda. Tira sangat kagum. Jangan cepat mengalah ye. Biar susah sekarang jangan susah kemudian.

mykhalis said...

betul top..jgn putus asa..kena kuatkan semangat k? kita tak tahu apa yg akn berlaku pada kita masa dpn..slg mmpu..biarlah bekorban skrang..k?

Puan Kutu said...

semangat la top.tp jadik boss best kan?haha..

akid azami said...

pergh larat eh ko buat 2 kerja 1 hari.. Tapi apsal ko tak fokus je dengan keje kerani tu?

Hafriz Mohamad said...

huhu... sabor syeikh.
kena bwk2 brehat. jgn pikir kerja jer..
kang x psl2 kena hipertension..huhu

naya2.. ~_~

KAMIHIDUP said...

sabarlah topimagine. :)

Anim Azhari said...

sabar la top..aku doakan kau berjaya ok..~amiin~

rafina mimi abdullah said...

keje byk2 la bagus..dpt duit byk sikit..nanti nak gi mekah lak..hehe

. said...

wow, kau memang seorang yang tabah. syabas :)

Firdaus Kasim said...

sabar dan tabah adalah kunci kejayaan.. hehe

Nuffnang pandang serius pada entri "Rahsia Terbongkar Nuffnang"

Pia said...

"sabar top...bukan senang nak senang..semoga berjaya!"

Cphidayah said...

Bersusah dahulu..bersenang kemudian...:)

Unknown said...

mak ai...penat la badan mcm tu..wah, kumpul duit nak khwin erk?? jap222 hbis waktu dating biler?????

nur maisarah said...

giant melaka? sy selalu pegi sane. bole mintak top belanje. yeay! hahaha

kindergartenlibrary said...

Bukan ke kerja tu best ? hehehe

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.... sume bagi aku semangat.. xsangka aku la.. terharu gler.. rase cm nak nagis jerk... :) thankz sume :)

kindergartenlibrary said...

kerja top !
i know u can do it !!
hehee

Aesya Zealous said...

berusaha!! hehe

peNulis SeNjA said...

penat penat .. suruh LA bini pijatkan badan ke ape ke .. hahaha