KANTOI DAN KANTOI LAGI DENGAN BOS | impianku dalam mimpiku

Monday, April 25, 2011

KANTOI DAN KANTOI LAGI DENGAN BOS

Assalamualaikum..

KANTOI... ari ni memang mood aku nak cter pasal kerja ofice aku ni jerk...:) ari ne jerk dah dua kali aku kantoi ngan bos aku.. hehehe

Yang pertama, kantoi datang lambat... ntah cm mane lak bos n anak die leh datang awal kat ofice ari ne... selalunye dieorang datang ofice dalam kol 11 or 12... arini aku masuk ofice lewat siket dalam kol 9.20... datang2 jerk dieorang dah terpacak kat ofice... hehe.. aku pon masok n wt bodoh je la.. wat cm xde pape berlaku... 4 ur all information ofice aku ne xde punch card :)


Yang kedua lak... entry aku yang sebelom ni... APE LAH NASIB AKU NI ... :( ... telah dibaca oleh anak bos aku ni... hehe.. bos aku umor 50an n anak die 20an... hehe... mase aku wat kerja tadi kat pc, anak die nak pinjam laptop aku.. aku terlupa lak nak tutop page blog aku tu.. hehe... cnfirm die bace la aku rase...

tapi, kalau piker2 balek bagos gak kalau die terbaca entry tu kan... sekurang2 nye die tau ape yang aku rase... :0... tapi, cume aku segan siket la... aku ni kan pemalu... hope petang ni jugak aku dapat gaji aku tu kan... hahaha.. xde maknenye...

Ape2 pon aku betol2 dh xde mood nak wat kerja sekarang ni... kerja memang ngah berlambak.. tapi ade aku kesah... bek aku "beramas mesra" ngan member2 blog kan..

Sekian...



IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

23 comments:

KAMIHIDUP said...

wahaaa, kantoi.

Anim Azhari said...

ngahahaha..abis la ko top..jom kite beramas mesra :p

Mak Jemah said...

mesti ko buat muka poyo jee kan Top...xpe...janji, hati puas kan!...wah wah wahh..ptg² gini suka ekkk nak beramas mesra...

BuDaK PeGheLiH said...

bes giler takde punch card.. kompem pas ni bos buat punch card sbb da kantoi :p

mOon EyEzS said...

mintak2 la dia baca blOg kamu 2...bely p mkn kepsi petang nanti...hohohohoho..

kAmi dAn mEreKa said...

bos tu dapat ptunjuk, tu yg dia datang awal, hehe =)

syairahmohdanuar said...

haha.kesiannya awk.eh bos tu pon, dr kol 11 or 12 terus dtg awl kol 9 lebih or 8 lebih?hebat betol tu >.<

wahh!ofice xde punchcard?lagi hebat! >.<

Farhana Jafri said...

hahahaha terbaik dri ladang!! best gile office xd punch card!! dtg lmbat slalu pon boleh.. yg pnting keje siap.. ye dok?!! hehe

jemput singgah ANASAURUS :)

Ujang9897 said...

padan muka kau..hihi

Unknown said...

adoiyaii..x pasal2 kantoi 2 kali.
sebab tu kalo chii pas buka browser..chii akan pastikan chii delete sumer history..xnak org len baca apa yg penah chii buka sblm ni :p

shereena said...

abes la top dah kantoi.hahahaa

lalink7 said...

hehehe..bagus jugak kantoiann niee..smoga dpt gaji cpt lepas tue jom g shopping..huhuhu

rafina mimi abdullah said...

kantoi??haha..padan muke..wekkk :P

yanamib said...

len kali bwk ns lemak lebih..bg bos..haks! =P


p/s:: door gift tu benda yg ko dpt bila gi kenduri kawen...kdg² org bg cawan la, coklat la, kek la..tu la door gift..ngerti??

puanbee said...

haa pemalu lah sgt dia :)

hawiz said...

habislah..kompom gaji lg lmbat..ahaha

Fyqa said...

padan muka. alahh takpe weh.sikit je tuh.hehe


KAKAK YANG BAIK

Anonymous said...

Haha, habislah. Dah tak boleh nak ngumpat bos lagi. Hehe.

P/s: Maaf lama tak menyinggah. Bercuti sementara dari blog. Hehe ^^

Puan Kutu said...

hehe kantoi,habis la ank bos dah baca.keke..

cik azeya said...

hahaha. ala. apsl ank bos. kenape bukan bos yg bace, hee

Hafiz Hafizol said...

Hahaha... xbaek ko.. keja elok2.. t potong gaji.. hahaha

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

beramas mesra wak luh! hahahah..sengal top :P

Miss Anis said...

habis la kantoi kne potong gaji ni...huhu