MASE NENGOK BOLA, SAPE LEBIH PENTING? AWEK DISEBELAH ATAU BOLA DI TV? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, June 7, 2011

MASE NENGOK BOLA, SAPE LEBIH PENTING? AWEK DISEBELAH ATAU BOLA DI TV?

Assalamualaikum..

BOLA SEPAK.. hehe... cam biasa la, tajuk entry aku memang selalu panjang2 siket kan... okay, nak tanya pendapat ko orang la, kalau ko orang nengok bola ngan awek ko orang kat kedai mamak, mane yang lebih penting ek? awek ko orang atau perlawanan bola dalam tv tu..

Maksud aku "penting" kat sini ialah mane yang ko orang lebih fokuskan... hehe.. bagi aku kepada lelaki yang betol2 minat bola memang fokuskan kat tv la kan.. lantak la ape yang awek ko orang tu nak wat.. ntah2, leh jadi awek ko orang tu membebel sorang2 kan...


Tapi ada juga jenis lelaki yang xminat bola tapi saje jerk nak tunjuk kat awek sendiri kononnye die lah peminat no 1 sukan bola ni kan... siap pakai jersey bola same2 g kedai mamak.. tapi kat kedai tu bukan nye nengok bola, tapi nak "berlendir" lak.. hahaha

BAgi aku la, kalau awek tu betol2 memahami dan berminat dengan bola sepak xsalah la nak bawak bersama nonton bola tu kan.. tapi ape yang aku nampak kebanyakannye adalah sekadar penyeri majlis jerk untuk ditayangkan kepada member2 kononnye2 awek dieorang cukup sporting n caring la.. :)

Apa-apa pon bola memang tetap menjadi kegilaan bagi satu dunia terutamanye kepada kaum lelaki kan. ada kes yang pernah melibatkan penceraian antara suami isteri kerana berebut siaran televisyen, ada kes pergaduhan kerana bola, dan bermacam2 lagi lah..

Majulah sukan untuk negara dan kita hendaklah sentiasa menyokong pasukan terhebat di abad ini iaitu naib juara EPL season ni.. CHELSEA the blues... hehe

Sekian..


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

bicara mak dara said...

hehehe tp kalau ada awek yg cun macam dalam gambor tu rasanya kompommmm dia akan fokus pada aweknya tu hahaha

Lulu Caldina said...

eh suka chelsea gak ke?
bila tengok bola memang tak tengok lain dah... kalau game subuh, terpaksa slowkan sound, tak best nonton...ekeke

Izwa Kamaruddin said...

bola yg penting!!yeaahh.....kerana laki ku minat giler ngn bola ku x kisah bagi remote or dia nk lepak kat mane dia suka!!oooppss..kiter musuh okey i love MU i love vidic okey!! :)

KAMIHIDUP said...

suka tengok awek orang, wahaaa. sebab kalau tengok bola semuanya lelaki, jadi jamu mata tengok awek orang jela. :)

kAmi dAn mEreKa said...

kadang je suka tengok bola ni,

tapi selalunya, tak kan tengok,
apa yg best tah, berebutkan sebiji bola tu ha, hoho

Anonymous said...

kalau nampak awek yang macam aku kenal..baru aku ilang fokus jap tengok match bola kat tv..haha.

Mawar Berduri said...

aku tak suka bola, tapi laki aku suka bola. so, kalau ada match team dia, aku just bagi kata semangat jak.

owh, aku adalah awek yang caring n sporting plak.

blog-tips-kurus said...

awek VS bola.. :-)

Khaisya said...

bola penting lagi walaupun dihidangkan awek cun melecun kat depan mata..hahaha

Puan Kutu said...

klu minat bola oklah bwk..klu sekadar penyeri tu bek dok rumah mengaji quran lg bagus.haha

nazirah said...

hahaha tak minat bola. tak minat bola.. hehehehe tpi sokong cmne tu ek huhu tak kesah la kalau nak teman bf tu.. tp kalau da tak brp nak minat bolla tak yah ar tmn kan ...duk uma je tengok industan ke hahaha.. adehhhh

Anonymous said...

mesti la bola....bola come on...heheh