BACA SURAT KHABAR DARI DEPAN ATAU BELAKANG ATAU TENGAH-TENGAH??? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, June 21, 2011

BACA SURAT KHABAR DARI DEPAN ATAU BELAKANG ATAU TENGAH-TENGAH???

Assalamualaikum....

BACA SURAT KHABAR.... walaupon cerita ni dah basi... tapi aku tetap nak tanye ko orang gak... ko orang baca paper dari depan or belakang ek..

Cam aku ne memang cnfirm la dari belakang... column sukan la menjadi pilihan aku.. hehe... aku pasti memang ramai yang baca paper dari belakang kan.. tapi mak bapak aku relaks je start baca paper dari depan...

Bukan kerana aku minat sukan aku start dari belakang, tapi kadang2 berita utama di dada akhbar wat kita menyampahkan.. kalau pasal politik tu, melampau2 lak beritanye... sampai 3 4 muka surat pasal politik ni "makan"... lantak p la dieorang ngan hal dieorang kn :)


Walaubagaimanapun, Ape yang aku perasan kalau orang lelaki memang cari coloumn sukan dulukan... kalau orang pompuan lak cam ne... cnfirm la column hiburan .. maklumlah.. orang pompuan kan suka benda yang bergosip2 dan mengumpat ni .. hahaha...

Pasal benda yang melalaikan ni bagi jerk kat orang pompuan... hidop nyawa dieorang.. kepada insan yang bergelar pompuan jangan mare yerk.. ni lah hakikatnye...

Bagi para usahawan lak cm ne yerk.... mesti coloumn biznezz menjadi keutamaan .. ialah nak nengok saham semasa naik ke x ... dah nama ushawan, duit tetap menjadi keutamaan dalam setiap permulaan kan...

Lagi satu jangan lupa pada golongan "ngangkung" ... dieorang ni sebenarnye bukan berminat pon baca paper ni.. setakat nak tau result no dieorang kena ke x je... adohai.. bile la dieorang ne nak bertaubat.... :(

Sekian....


P/S : Betol ke, apa yang ada dalam surat khabar ni, yang paling tepat adalah tarikh dan keputusan nombor ekor je.. yang lain tu banyak dimanipulasikan :)


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

23 comments:

Izwa Kamaruddin said...

kiter sama!!baca paper or majalah dari belakang!!

MOK&SONS said...

eden baco dari dopan.. :D

KAMIHIDUP said...

KAMI baca dari depan, sebab KAMI ni kan skema. nerd. wahaaa. :)

ApiH said...

biase baca belakang je.. depan dah malas nak baca... hahaaa...

Mak Jemah said...

akak akan belek paper start dari blakang...nak² klu ada kolumn pasai ARSENAL kan...gegegege...pastu baru beleh yg dpn plak...

Fyqa said...

ciss kuajo

"-.-

Senyuman Cahaya mata said...

Kalau Sy mesti bahagian Depan..Sebab Bagian Depan Gempak2..! hi hi hi

Anonymous said...

kalo berita dunia punya kompem dari belakang

Anonymous said...

bahagian belakang dulu..berita tentang sukan..haha..tpi kalau ade berita menarik dibhagian depan..tengok depan dulu..haha.

Ummi Alesya Sofea said...

liza ske bc bhgian hiburan je..

Unknown said...

ayie akan bace dripada depan lol...depan pntg sebb isu2 semasa..kehkeh

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

elin mmg start baca dr depan.tp semuanya baca tajuk2 besa jer..yg rencah2 x baca.tgk berita lagi senang..hohoh..(malas)

Nurul Jannah said...

haha..baca hiburan jep :)

puanbee said...

baca je semua .. amboi kalau perempuan suka benda2 yg melalaikan je .. maka tak de lah anak2 yg berjaya masa sekarang semua hasil tangan perempuan gak kan ...

Anonymous said...

Golongan ngangkung.. Hahahahah.. Good job laa Top. Terbaik!

Fathiah Hamim said...

saya cari karton. =D

Syafiq Rosli said...

haha..aku cari cete suka dulu..

Rina Rahamat said...

akak suka belek paper/magazine secara random dulu jd tak kesah kengkadang dpn dulu kdg belakang kdg tgh..bila dh ada ms sesuai barulah baca bebetul dr depan ke belakang..kengkadang dr belakang ke depan..

tp column sukan mmg akak skip..x minat ~hee

Puan Kutu said...

pmpuan suka yg melalaikan?emm pembetulan disitu..bkn semua pmpuan ok!

grOundnUt said...

Kalau Collum 4D tu memang taste kawan aku..ade lak suh aku cek KTM kat sok kabor..memula aku ingat pasal transit KTM komuter...rOpenyer pasal 'Kuda Toto Magnum' daaaa...@_@'

Waney Swift said...

sy bace depan dlu.. smpai bhgian sukan je trus ttup..haha ;D

rafina mimi abdullah said...

akak suka baca paper dari muka depan supaya orang x cop sebagai sewel kalau baca dari belakang..kahkahkah :)

ct kektus said...

part sukan tu lah yang last sekali aku tengok, bukan seronok pon, hohoho :p