RANKING ALEXA TOPIMAGINE.BLOGSPOT.COM | impianku dalam mimpiku

Friday, June 17, 2011

RANKING ALEXA TOPIMAGINE.BLOGSPOT.COM

Assalamualaikum....

ALEXA... aku pon sebenarnye xpaham sangat ape benda Alexa.com ni... hahaha.. tapi kalau dah ramai sangat wat benda ni, aku pon gatal nak wat gak.. maklumlah aku ni kan pak turut.... hahaha

Meh sini aku tunjukkan kat orang ranking aku dalam Alexa.com ni.... segan siot nak tunjuk sebenarnye.. no die bukan men berjoget banyak nye... comey jerk aku nengok nombor2 tu.... tapi orang kata, wat pe nak segan kan.. bukannye ko orang kenal aku ni sape...hahaha... :)

Ko orang nengok ar sendiri page yang aku print screen tu.. jauh giler bilangan no tu... :).. aku saje nak try benda ni gara-gara terbaca entry cik FYNA ni.. die pon try Alexa.com ne kat blog die ....



Ranking Malaysia 2707.... haha.. cantik nye nombor... mane la tau kena first prize no ni kan... kaya den.... gurau je k... nak kena panah petir ke...

K la.. penat ar nak melalot lagi.. sape2 nak try leh je ke ALEXA.COM.... aku nak prepare nengok maharajalawak ni.. bye...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

13 comments:

Fathiah Hamim said...

ml kul berapa? aku pun ta paham pasal alexa neh. cuma suka check rank je. :P

rafina mimi abdullah said...

akak punya berapa ek..ce tolong cek jap.. :P

bicara mak dara said...

mak dara pun tak faham juga dengan alexa ni.. tp nak try jugak le hehehe

ShafiqHashim said...

Perhhh..Tahniahh..

puanbee said...

yesszaaa ...akk dah tengok byk kali hehe

Anati Soki said...

kalau blog anat mesti lg rendah T____T

Anonymous said...

Tahniah!! teruskan hingga sampai ke top ranking okeyh. :D

vampire's lovex said...

wahhhhhh.

kalau aku try,ntah2 xde nbo..muahahaha

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

waahh nak jadikk pemes gak ah eh hihihiii

~~kimz~~ said...

terbaik la..tahniah...

ct kektus said...

cuba cek, entah2 mmg dapat first prize kan, haha :p

ct kektus said...

cuba cek, entah2 mmg dapat first prize kan, haha :p

cik azeya said...

tatau pape pasal alexa. tak pandai. ahha -.-