APA KAITAN HOSPITAL KUALA LUMPUR DENGAN UPM | impianku dalam mimpiku

Wednesday, June 22, 2011

APA KAITAN HOSPITAL KUALA LUMPUR DENGAN UPM

Assalamualaikum...

HKL DAN UPM.... tadi kan ada wat entry wordless wednesday... RUJUK SINI... oleh kerana ramai yang xfaham pasal gambar tu meh sini aku "mengantoikan" wordless wednesday aku tu... hehehe

Wat pengetahuan ko orang gambar tersebut adalah hasil "curian" aku di rumah cik google... sebenarnye aku nak cari gambar yang ada signboard HKL jer.... tapi xjumpe lak.. pic tu je aku jmpe...

So, ini bermakna UPM tidak ada kena mengena dengan ape yang aku cube sampaikan yerk... hahaha.. so boleh lah ko orang abaikan UPM tersebut...


Kenapa aku nak letak HKL??... ini kerana ari ni aku dan bapak sedara aku telah membawa ayah aku iaitu ARIFIN BIN AHMAD ke hospital Kuala Lumpur utuk menjalani pemeriksaan berkaitan penyakit batu karang.. Alhamdulillah semua nye telah berjalan lancar...

Walaubagaimana pun pada 17 ari bulan Julai anti ayah aku akan sekali lagi ke sana dan akan ditahan di wad untuk persediaan menjalani pembedahan berkaitan penyakit tersebut pada 19 Julai.. Hope semua rakan2 dapat mendoakan kesihatan ayah aku itu yerk agar sentiasa dalam berkeadaan baik.... Aminnnnn

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

8 comments:

Fyqa said...

Laaa... huhu

igtkan nk jdi doktor !ahakss

eh btw, smoga ayah kmu sntiasa dlm keadaan baik hendknya :)

JunAina said...

doa yang terbaik...semoga ayahanda cepat sembuh!

Fathiah Hamim said...

laaa. ingat kan kau edit gamba tuh. hkl pasal ayah kau, upm tempat belajar kau dulu. :D

Unknown said...

semoga ayah top cept sembuh yer..amin44x...

Anonymous said...

Semoga Ayah Top tabah menghadapi dugaan ini dan semoga beliau cepat sembuh..

Unknown said...

owh ..ingtkan pe td.

pape pun..chii doakan yg terbaik buat ayah top..semoga segala urusan dipermudahkan-Nya..insya Allah

ct kektus said...

moga ayah kau selamat sembuh ye, ;)

KAMIHIDUP said...

semoga semuanya selamat. :)