SAPE NAK LEMPANG PIPI AKU..... | impianku dalam mimpiku

Saturday, June 4, 2011

SAPE NAK LEMPANG PIPI AKU.....

Assalamualaikum....

LEMPANG... serius beb.. gigi aku ni ngah sakit giler ni... berdenyut2 jerk rasenye.. aku dah la kuat makan.. ni bile gigi dah sakit, nak makan pon susah... makan pon sikit jerk walaupon selera membuak-buak...


Rasenye cam nak lempang jerk pipi aku yang chubby ne kuat2.... mane la tau sakit kena lempang leh lawan sakit gigi tu kan.. kalau ko orang nak join sekali pon leh...

xtau la malam ni leh tido ke x... dan aku telah nekad dan berjanji, esok aku xnak pergi kerja.. sebab kalau gigi ngah sakit, nak keje pon susah... mood pon xokay kan... anti xpasal2 orang lain lak jadi mangsa keemosian aku anti..

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

14 comments:

ezza haniza said...

sabar yee....sakit gigi hadiah ari jadi tuuu..ekekekekek

~Kenanga Suchi~ said...

bawak besabo ye sedara... sakit gigi mmg perit... kalah sakit pale... :D

vampire's lovex said...

haaaaaaaaa,ingt kan nape td.. hahaha... makan gula banyak sangat ni..hakhak

bicara mak dara said...

terus gi cabut je esok dik.. =)

Fathiah Hamim said...

makan ponstan.

cikmegipama said...

hoihh degil.. g cabut gg la, setel masalah. sakit time tu je, patu tak dah.

Farhana Jafri said...

xhilang lg skit tu?? hahaha tu mknanya sila la brkunjung ke klinik gigi.. dh letak garam ke?? xpon kumur ngn listerine.. nk cabut sakit wooo..

Puan Kutu said...

sabo..sakit tu penghapus dosa kecil.huhu..

Areyoudys said...

as salam..

▂ ▃ ▅ ▆ 80%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

gigi sakit? sapu tempat yang sakit tu, dengan ubat gigi yang sejuk2 buat masa ni. sebelum pergi klinik la kiranya..
takpun cuba sensodyne ;)

jom berbalas singgah menyinggah berkongsi ilmu, pendapat dan cerita ;)
Entri terbaru :

isu maki hamun berubah menjadi umpat

terima kasih..huhu~ =)

IMA SALSUZAIMA said...

sakit sebab tumbuh gigi ke? hehe..kena bawa klinik tu..kalau tak, memang nangis dalam hati la x tido malam..hehe

shereena said...

pegi cabut je la top..huuhu

mOon EyEzS said...

...aku nak lempang ko...aku nak...aku nak...

hadiah bufday ko...hamekkkk!

KAMIHIDUP said...

datang umah, KAMI ada ubat yang baik tuk sakit gigi, ni betul cakap, bukan main-main. :)

kAmi dAn mEreKa said...

boleh lagi tak nak lempang?? hihi :)