TAK DAPAT IKUT PERGI KUALA LUMPUR | impianku dalam mimpiku

Monday, June 13, 2011

TAK DAPAT IKUT PERGI KUALA LUMPUR

Assalamualaikum...

KUALA LUMPUR.... minggu lepas kan aku ada cakap pasal yang ayah aku kena g hospital kuala lumpur untuk pemeriksaan selanjutnye berkaitan penyakit darah tinggi beliau.. minggu lepas sume cakap xde mase untuk teman kan ayah aku, tapi tup2 esok ramai lak yang nak g sane ngan ayah aku..

So, dengan rela hati nye aku terpaksa la mengundurkan diri daripada mengikuti die orang sume ke sana. yang akan pergi kesana esok adalah, ayah aku, mak aku dan dua orang sedara aku... so, dah penuh lah satu keta kan.. xkan nak g banyak2 keta kan.... kalau aku g, aku nak sumbat kat mane.... kalau aku ne comel xpe la jugak .... hahaha


Walau apa pun aku mohon kepada semua agar semua dapat mendoakan agar perjalanan mereka selamat pergi dan selamat pulang yerk... (hehe.. cam la jauh sngat ek..).. n yang paling penting doakan agar penyakit ayah ku xlah seserius mane dan tidak akan ditahan wad... semoga penyakit ayah aku cepat sembuh... aminnnnnn

Sekian....


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

Solihahazahar said...

AMINNNNNNNN ^^

ct kektus said...

insyaAllah elok la nanti penyakit nya tu,
amin~

eh, jgn nangis pulak tak dapat ikut,
kang banjir pulak, hehehe

rafina mimi abdullah said...

insyaAllah semuanya akan selamat..jangan risau sangat..

Nur Hawa Mohd Zin said...

so macam mana keadaan terkini? hope sume berjalan lancar dan cepat sembuh :)

TeAqArH said...

hope ayah top cpt sembuh..amin

Anonymous said...

AMINNNNN....

Farhana Jafri said...

aminn!! insyaallah diorang sume slamat.. think psitive! ^^

Puan Kutu said...

Selamat pergi dan kembali.cpt sihat yer ayah..:)

bicara mak dara said...

semoga mereka selamat pergi dan pulang .. jangan risau sangat ye dik.. insyaallah ok...

Fendy TZM said...

Semoga mereka selamat pergi dan selamat pulang dan semoga ayah kamu diberikan kesihatan yang baik. Amin..

Izwa Kamaruddin said...

amin....
akak cuti ni duk trtnye-tnye mcm male la top ni jmpe ke tak jln jmpe ke tak HKL tu....

KAMIHIDUP said...

kirim salam ayah kau dan mak kau, semoga sihat. -bond-