INGAT BLOG AKU NI BLOG LUCAH KE? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, June 14, 2011

INGAT BLOG AKU NI BLOG LUCAH KE?

Assalamualaikum....

KEYWORDS.. semenjak dua menjak ni aku nengok banyak blog yang wat entry pasal keywords-keywords dieorang kan.. So ari ne aku pon nak try gak ape yang die orang search sampai dieorang tersesat kat blog alam semesta aku ni :)

tiba-tiba aku agak terperanjat la... keywords yang dipaparkan cukup pentipu.... hehe... ingat blog aku ne blog lucah ke ape ha.. meh sini kita nengok statik keywords aku untuk hari ini :)

jumlah statistik terpaksa dirahsiakan sebab ciput jerk.. segan lak nak tayang :)

kalau xjelas meh aku list kan apa yang dipaparkan itu :)

1 - lelaki pegang kopek perempuan
2- awek tudung baju ketat
3 - budak bawa umur yg trlampau
4 - epgo seksi
5 - jenis payudara cepat stim
6 - kisah suami dayus
7 - rambut pendek untuk muka bulat

Kalau yang selalu jengok blog aku ni mesti xpercaya kan... blog aku dah la suci bersih dari segala gejala sosial ni... hope statistik ni jangan la nak jadi pentipu lagi yerk :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

18 comments:

1 said...

haha..macam2..blog sy pua asyik dgn judi..asyik2 no.ekor..

ct kektus said...

hahaha, takut la tu.

abes la kau pasni. :p

sHie is Me said...

penipu la awk.. bukan pentipu..

Unknown said...

hahaah..mybe ad unsur2 lucah kot top blog hang nie..kuikui

Mawar Berduri said...

kadang-kadang itu yang wat naik traffic tau.. hehe..

Fathiah Hamim said...

haha tak pelik punn :P
tengok sindri sidebar kau.
awal2 dah tunjuk gambaq tuttt sebesar tidak. :P

IMANSHAH said...

erk??

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

hhahahha biasalah tuh...keyword ad bernsur kot..hehhehe...

fyna ahmad said...

huhu..
speechless...
;)

Anim Azhari said...

eleh..ko bru nk sedar ke ?? hahahaha :p mmg lucah pon kekadang

mOon EyEzS said...

...isk pe nih??? blOg taufiQ innOcent ni dicOp lucah lak.... tipu! tipu! tipu!
isk..isk...isk...
hahahahahahahahahahahahahaahaha

Isteri Encek Bard said...

hahhaha orang gilo seks mana lah yg search keyword kat blog top ni... adeh sabo jer lah

rafina mimi abdullah said...

hahaha..kelakar tahap seratos..!! :)

Izwa Kamaruddin said...

hukhukhuk....tajuk je agak sadis isi baikkkk punyer :)

risa said...

mak aihhhhh serem nye nnegok statistik tu..hehehe
btw..thanks for coming my blog dear..selalu gak jenguk cume silent reader je tau:)

husnalalink said...

hehehehe..dah betul kot keywords tue..hehehehe..

KAMIHIDUP said...

blog kau memang top.

nazirah said...

LOL hahahahaha