DOODLE PERTAMA AKU.... ADA BAKAT TAK? | impianku dalam mimpiku

Thursday, August 11, 2011

DOODLE PERTAMA AKU.... ADA BAKAT TAK?

Assalamualaikum..

DOODLE.. semenjak dua menjak ne aku nengok, ramai giler yang publish hasil doodle @ dodol dieorang tu.. serius sebelum ne aku xtau pon doodle tu ape... hehehe

Tapi ape yang aku perasan nape orang pompuan jerk yang minat wat doodle ne ek.. orang lelaki jarang lak aku nampak.. hehe...

Terpulang la kt masing2 kn.. bile aku nengok orang len wat cm cun jerk, aku pon nak cube wat la.. hehe...


aku pon xtau la ape yang aku wat ne kategori doodle ke ape... sebab aku bukan faham sangat lagi doodle ne ape....

Amacam ?.. ok x?... memang nampak buruk kan.. aku kn amatur.. jgn la kutuk sangat tau.. hehe.. puji la siket.. aku wat benda ne guna paint n photoscape jerk... xkn nk guna adobe photoshope lak kn.. cm good2 lak... :)

K la, anti kalau aku ada masa aku nak wat doodle lg la.. cm best jerk. menuntut kekritivitian masing2 kn... n perlukan kesabaran... hahaha

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

40 comments:

Anonymous said...

heheh
comel2
selamat ary raye
hehe..awl agy :)

Unknown said...

wah...ade bkt rupenye de n..
ok la tu
1st time buat mmg la klakar siket..

Amirah Jafri said...

ada bakat laaaa utk kali pertama pulak kan? nice..hehehe

Unknown said...

okaylh tu top..dripada tidak ad..huhuh

Izwa Kamaruddin said...

cangih canggih canggih...ngeee...~~~

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa .. puji siket ea .. okeylah .. hehe .. at least ada cuba . Tia ? jangan harap .. :D

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

hhahahah nih dodol ...eh doodle nih kacakkkk lahh.....!!

peewiiittt..€**

hhhahahhah.

Fathiah Hamim said...

haha habes lahhh. kau dah terkena hipnosis doodle. pas neh memang kau rasa tak nak berenti buat doodle.

*ke aku je? heh

ct kektus said...

peh. nice la weh. kreatip jugak tgn kau ni. hijau gitu. :p

Puan Kutu said...

mula2 nak buat kena byk sabar n perlu luangkan masa lebih.tu yg malas nak buat.takde masa.haha..

rafina mimi abdullah said...

akak langsung x pandai buat la top..x reti la nak tarik garisan buat bengkok2..kalau macam top buat ni boleh la jugak akak try..hehe :)

kiz said...

haha..kau pun buat dodle gak ke Top..keh keh..ok ler ni..bakat terpendam

PinKy MoMMa said...

comel! akak support eh hehehe :)
ok la dari akak yg tak kreatip ni huhu..

slmt berbuka :)

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

ok la tu..
dari fa ni tak reti langsung nak create si doodle uw..

Anonymous said...

okey tu..memang ade bakat..:)

~Kenanga Suchi~ said...

tu orang kotak ke? :|

Unknown said...

cantik2 boleh letak kt header hhuuu

terpatrisinarabadi said...

Kiut doddle 2,kreatif sampai kejang2 tgn doddle hehehe

Shaherah said...

hahaha.. shera trus x minat doodle.. >.<"

tapi rase nyer.. lawa gak uh.. berapa lama buat tu? hehehe..

Unknown said...

hahaha..yes..memang leceh time nak warna tu..btw, good job..okelah tu doodle 2.

R.A said...

hah aku lg ktingaln zmn tak tau mnde alah ape doodle tu..hahaha

Maya Sarry said...

boleh la tahan lawanya =D

BubuBobot said...

lawonye doodle :)

Nadia Syakila said...

samela... saye pun baru buat.. tapi tak cantik..waaaa..... cantik doodle tuh... nak2 bole?

Wanie said...

hehehe..tak sangka sangat ade gak laki yg minat doodle ni..kekeke
tak leh kutuk eh?ok puji dulu..

dah cukup sifat, sume ade lengkap doodle ni..kalau nak lagi cun hasilnye jangan gune shape petak..hehe..buat gune curve, nampak la smooth sikit..:)

jari stylo gile..keke..aku nak ajr buat doodle laki pn xdela pndai sangat..haha..tp klu de soalan, tanye je ye kt shoutbox tu..

stellaizz said...

hencem nyer doodle..t buat kan tok stella..stella x pandai nak buat :(

puanbee said...

susah tu nk buat doodle huhu

puanbee said...

susah tu nk buat doodle huhu

Azian Elias said...

wahh..tunjuk bakat nampak..

Unknown said...

aik! ada doodle jgk.. wah!

Ezad Skytech said...

OK la first time cuba..kalau aq la yg buat..entah jadi pe entah..(^^,)

AiNuN FaUzI said...

Ok la utk first time try... Cute3!!!!

D'China Store said...

igt menatang ape doodle ni.. nak try buat jugak la..

Fazleyatul Aini said...

baju raya ko kaler hijo ke top. sama la kita. leh p raya sama2 dating tepi pantai klebang weyh !

Solihahazahar said...

hensem betul doddle tuu kikiki

ZORA said...

smart jugak....

nazirah said...

hahahaha weh kelakar sikit la tak macam doodle2 yg len tapi good try kot tuk prcbaan yg prtame ni kire ok la dari ak yg takde bakat ni hehe chaiyok2 nt kalau da mahir ko buatlah doodle tuk ak lak ek hehe

Nury Yahya said...

ramai blogger cerita pasal masing2 cuba buat doodle ni.. Siap tunjuk hasil sekali.. Nak cuba buat jugak la ;)

kindergartenlibrary said...

ada bakat tu !!
nelly memang hampeh lah tak jadikk !

Cik RoSs said...

Cumeinyeeee.....

Nak try buat gak la!!