VIDEO PARODI KL GANGSTER AMATUR | impianku dalam mimpiku

Friday, August 12, 2011

VIDEO PARODI KL GANGSTER AMATUR

Assalamualaikum....

KL GANGSTER.... sory la guys.... kalau aku ne ketinggalan zaman... ne pon saje jer aku nak publish siket hasil kerja yang aku terjmpe kt youtube....


rasenye dari student2 ipt kut... tentang iklan KL GANGSTER.. leh tahan gak la hasil dieorang ne... lawak pon lawak... banyak skrip dalam filem asal KL GANGSTER tu yang ada dalam video ne...



blog AMAN WAN : http://7aman7.blogspot.com/

Amacam.. ok x... hehehe... aku xtau la nak backlink kn kepada sape.. tapi yang aku tahu, watak utama dalam menghasilkan video ne ialah AMAN WAN..... rasenye beliau ne pon antara blogger yang semakin meningkat naik kat malaysia ne kut....

Meh la same2 kita layan kan.. hope pihak aman wan dan rakan2 xkesah aku nak share video ne yerk... hehe :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

11 comments:

Anonymous said...

LoL habis lah. hahah. Like2. :)

Shaherah said...

hahah serius mamat ni kelakar.. boleh jatuh cinta tgk die dalam ni.. >.<"

BubuBobot said...

dah tengok dah. siap baling tam tam lagi. hahahahha

~aYeeN & SuE~ said...

seyes memg terbaik video ni..haha..part kopok tam2 xley blah..like 3x

Unknown said...

bru smlm tgk, jmpe dekat OhBulan..
klakar giler kot..
yg xtahan tgk semua SASA blake..

Unknown said...

xsilap ayie..sudah ramai yg share video nie..

kiz said...

hahahahaha..1st time aku tgk sampai habis..lawak siak..

Amirah Jafri said...

hahahaha 1st time tgk.kelakaaaaaa !

Fazleyatul Aini said...

oo hari tuh ada tgk kat fb sape ntah

ct kektus said...

tak pernah tengok lagi. dan tak leh tengok. tenet lembab. hukhuk

grOundnUt said...

hahaha...aman wan member list aku tu...same ngan dak bop hairy laa, dia tu pon kawan lama..masa wat komik dulu pernah keje sama²..satu opis sama..ehehhehe...^^