BEREHAT SEKEJAP DARI DUNIA BLOG | impianku dalam mimpiku

Friday, June 22, 2012

BEREHAT SEKEJAP DARI DUNIA BLOG



Assalamualikum...

BEREHAT... cam star2 x entry ni... aku berehat ke, ak xnk berblog lagi ke, ak nak berblog sampai lebam ke ape ko orang kesah kan.. xde beri kesan pon dalam kehidupan sejagat kan.. hehhe

Tapi ak nak bagi tau gak.. may be pasni ko orang xdpt la nengok aku update entry lagi... sebab nye...







kena masuk latihan la beb... xtau la aku larat ke x kat dalam sane tu... 6 bulan kat sane.. kalau dalam mase 6 bulan ni tiba-tiba aku aktif berblog balek, maknanye aku xberjaya la dalam misi aku tu ek.. :)

Tapi aku harapkan aku berjaya la .. maklumlah, aku ne pon dh dikategorikan dah tua bangka... so, bile dah tua bangga ni, potensi untuk dapat kerja yang lebih menjamin masa depan agak sukar... peluang agak terhad...

So, aku rasa ni je la peluang terbaik aku untuk memperbaiki diri ni untuk masa depan aku.. ko orang doakan aku berjaya k...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

56 comments:

Nini D.. said...

insyaAllah boleh!
teman doakan kamu berjaya menjadi seorang bakal polis yang amanah,jujur & berdisiplin.. chaiyuk!!

Anonymous said...

all the best dik! moga berjaya dan doakan yg terbaik untuk u

mamyharraz said...

Insyaallah boleh!
good luck dan selamat berjaya ya dik.
yg penting kuatkan semangat!

bangga tau dpt jadi org penting utk negara.

ehem sbb suami akk tentera ;)

Izwa Kamaruddin said...

Insya Allah kau akan berjaya dik!

Unknown said...

all the best..good luck!

Zurina Hj.Zainal said...

gud luck bro!!

Unknown said...

Good luck beb..
Tua bukan penghalang.
Opsss...hehe

Dkna Abza said...

good luck...jangan putus asa..

lepas 6 bulan jangan lupa dkna tau..pasti dkna rindu kamo :(

Saya Disini said...

gud luck

Fiza Rahman said...

Good luck, insya'allah...mesto boleh nyer.

Riena Haiqal said...

Good Luck and all the best for you... :) Yakin boleh..

gadisBunga™ said...

gudluck! tapi kalau ada time tu curi2 ler berblog... :D

aizamia3 said...

moga berjaya.. insyaAllah.. kuat semangat.. yakin boleh.. ;)

pinky said...

all the best! moga berjaya dan doakan yg terbaik untuk u =)

GincoMerahJambu said...

gudluck!
kuat kan semangat semoga berjaya!

Chuu Muqhlis said...

woot! all the best yea encik top ;D
rezeki tak ke mane kalau dah tertulis untuk anda :)

Rina Rahamat said...

alhamdulillah Top!

akak doakan ko berjaya dalam latihan tu..xpela nnt dh free bolehla ko blog ttg pengalaman ko kt dlm sana =)

Myra Jay said...

InsyaAllah pasti boleh punya..
Chayok chayok :)

Anonymous said...

Insyaallah boleh bro..goodluck bro..:)

cik lala said...

Insyllh kalau ada rezeki...

Good luck ;)

LydSunshine said...

Alaaa... dah hilang sorang pembaca setia blog akak. 6 bulan tu. lama nya... Apa2 pun all the best utk awak ye taufiq. Ada rezeki nanti sambung blogging ye.

Mun said...

aku doakan semoga ko berjaya okay!

aku tunggu ko update blog... pastikan ko upload muka yg makin cerah terkena matahari dan semakin tu nanti... hehehe

Unknown said...

Semoga berjaya en.taufiq..
Bersabar jelah dgn sebarang cabaran spjg tempoh 6 bulan tu.
demi masa depan en.taufiq juga..=))

Syazana Zainn said...

wow, incik ni bakal polis la..

nnt keje elok2 naaa

jangan minta rasuah kat org..hihi;p

Nik said...

insyaAllah mesti boleh la.
dapat keje polis tu ok la.terjamin masa depan.apa pun gd luck

Ca Ezah said...

gudluck ye! :)

ct kektus said...

all the best weh. :)


kalau berjaya, aku panggil kau pak polisi lepas ni. ^^

IntaNBerliaN said...

good luck yer.. :-)

Salina Mat Isa said...

Semoga brjaya ya..

Yaya Azura said...

semoga berjaya harungi tempoh 6 bulan.
nanti dah habis training,upload gambar ye..sure kurussss! hehe

Unknown said...

Cuti utk lat ya. Its ok,kami d sini mendoakan yg terbaek.all the best ye

Kira Kekuri said...

Ok, good luck awak. :)
semoga baik-baik sahaja. assalamualaikum...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

insya Allah dapat :)

emarieys said...

pasti lepasnya..kalau tak sia-sia lah...

Admin said...

all the best (:

wahida said...

aku tau ko boleh beb!! demi masa depan ko jugak kan...

so, do your best!!

kami semua doakan ko!!

mrs kayrul said...

mesti boleh la..kena kuatkan semangat tau

bicara mak dara said...

all the best dik... semoga berjaya ya..

Rosmawani♥ said...

Jgn isau.. Kmi tetap kenanti.. Jgn cpat give up, susah nak dpt jawatan tu.. 6bulan tu kejap je.. Semoga bjaya :)

suria lekatlekit said...

smga berjaya.. jadi polis elok2 jgn pau duit org tau! kekekekeke

kindergartenlibrary said...

Bole punya Top !
:)

all the best tau !!

Cik Aien said...

Good Luck k..chaiyok2..hehe.. do the best >_<

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya! terimakasih ...

Best Business Brands said...

Add your own comments to "berehat sekejap...huhuhu.." from C.M.farId farid on Myspace. Social entertainment powered by the passions of fans.

Cik RoSs said...

Alamak,akak baru baca entri awak ni.

Semoga berjaya tamat latihan.hehehe

Akak Kembang said...

Salam Ramadhan dr Epilog Syurga Cintaku :)

Hida Kadiso said...

tahniah n good luck..

lepas keluar nanti kompom bekilat kan.. hehhehe..

nazayiena said...

Tahniah dik n good luck.
Kat mana trainning tu PD ke?

kindergartenlibrary said...

goodluck !!

lama da nelly tak jenguk sini !

:)

R.A said...

hoi..topiq dah nak jd polis ghupenye...syabas inspctor sahab!..

lalala..tak ingat aku lg la tu..

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Saat terjatuh, jangan lupa bahwa engkau pernah berdiri;Saat berduka,jangan lupa bahwa engkau pernah bahagia.Bangunlah,kamu pasti bisa.

aisyah lola cham said...

done follow your blog

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Yaya Azura said...

eh..dah 7 months ago..tak mo update blog ka..hehe

grOundnUt said...

Insyaallah...ni dah lebey 7 bulan ni pe cer bro? ;)

Admin said...

Lamanya rehaaaaatttt :D