FOLLOWER AKU YANG KE 1234 - CIK SAKINAH @ KIKY | impianku dalam mimpiku

Saturday, August 27, 2011

FOLLOWER AKU YANG KE 1234 - CIK SAKINAH @ KIKY

Assalamualaikum...

FOLLOWER.. alhamdulillah.. xsangka lak aku jumlah followers aku dah mencecah ke angka 1234... memang la jumlah followers tu tak mlambangkan kualiti sesuatu blog tu... dan xsemua blogger yang follow blog kita tu akan jengah blog kita lagi kan..

tapi bagi aku, bila jumlah followers kita makin bertambah, ini bermaknanye akan ade orang yang baru menjengah blog kita kan... dan walaupun beribu blogger follow blog kita xkan xde 10 yang menjadi pembaca tetap blog kita kn.... :)

Dan disini aku nak memperkenalkan blogger yang menjadi follower aku yang ke - 1234 tu :)


http://kikylalat.blogspot.com/


aku pun xtau sangat latar belakang blogger ne... sebab aku pon baru kenal :) cantikkan beliau. seorang gadis chubby yang sentiasa happy go lucky.. ( aku rasa la.. sebab aku suka nengok pompuan chubby... hehehe)

apa yang aku nampak, kategori blog blogger pink yang diberi nama SAKINAH KIKY ni adalah tentang catatan peribadi beliau... Dan aku rasa juga beliau adalah seorang yang amat mementingkan nilai persahabatn dan kekeluargaan.. cuba ko orang nengok gambar2 kat side bar beliau dan entry-entry yang beliau tulis tu....

So, kepada yang ingin berkenalan ngan beliau sudi-sudilah terjah blog beliau ye... rasanye xrugi kut kalau kita menambah kenalan kan... selain itu dapat mengeratkan silaturrahim sesama kita :)

Sekian...




IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

Shafiq Hashim said...

Tahniah.. Selamat Berblog Dan Selamat Hari Raya..

ezza haniza said...

tahniah weh..dah bnyak da follower dia!

Unknown said...

alhamdulilah...mantap ah bro..

Chuu Muqhlis said...

cun nombor--1234 :D

Anonymous said...

Tahniah bro..nombor pun smart..:)

Afiqah said...

sedang terjah ^^ and selamat hari rye :)

Syazana Zainn said...

p/s: ade profile pixcha aku la..haha


salam aidilfitri :)

ct kektus said...

wah2. keain bergaya no folower kau. no baik ni, 1234.



eh, duit raya kau jgn lupa pos ea. hehehe ;)

terpatrisinarabadi said...

byk tuuuuu....

SaKiNaH @ KiKy said...

thanksss ea taufiq...n suka lah...
semoga follower hang bertambah lagi...(^_*)