SEGMEN : APA AKU BUAT BILA BOSAN ? | impianku dalam mimpiku

Sunday, August 14, 2011

SEGMEN : APA AKU BUAT BILA BOSAN ?

Assalamualaikum...

SEGMEN BILA BOSAN.. aku memang ngah bosan ni. so, seperti kepala disorongkan bantal, aku akan menjoinkan diri :)

Aku terjumpa segmen ne pon mase melawat blog BUKAN CALANG-CALANG yang dimiliki oleh FATHIAH HAMIM...

nak join click je banner yang kat atas ni.. segmen ne dianjurkan oleh CIK ATHIRA HUSNA yang comey... hehehe

Apa yang aku akan buat bila bosan?????


Kalau kt umah...
---------------------------------------
---> aku cuba menidurkan diri dan berharap dapat sesuatu mimpi yang indah... mane la tau rezeki kn. :)
---> kalu bukan bulan pose aku akan korek segala khazanah yang ada kat dapur yang leh di buat makan... :)
---> online dan buka youtube untuk cari video yang bodoh2 untuk jadi modal gelak sorang2 :)

Kalau kt tempat kerja...
----------------------------------------
---> mase kerja ofice dulu, kalau bosan aku men game or online guna line internet wifi ofie sebelah :)
---> sekarng keje cashier, kalau bosan aku suka kacau member2 yang ngah relaks tu.. aku xsuka nengok org len lagi relaks dari aku... hehehe
---> cuci mata nengok ragam manusia yang bermacam2...

Sebenarnye banyak lagi benda yang aku akan wat kalau boosan.. tapi cukuplah setakat ni jer kan.. :) hidup ne akan bosan kalau xde perkara yang membosankan :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

10 comments:

Unknown said...

salam kenal....

papa mifz pun kerja dlm shopping complex...mmg byk ragam manusia boleh di nilai..:)

grOundnUt said...

sonok dapat tengok ragam manusia..aku ni biasa dah keje FnB,cashier,office..^^

cikyin said...

kira rajin jugak yek top nih! muahahha

Fathiah Hamim said...

best wo tengok orang. macam2 jenis rupa perangai kan. heh

p/s: mekaseh backlink =)

Amirah Jafri said...

ooo masa keje office main game.haha kantoi :p

R.A said...

huh nsb ko tak kaco customer yg byr ngn ko...klu kene kat aku..aku balingkn tin sardin sbijik..hahah

hamzah ian said...

biasa la.. kehidupan.. hehehe

Izwa Kamaruddin said...

akak bosan2 baca blog ko yg kelako ni dik :)

Fazleyatul Aini said...

bila bosan aku berangan nak kawen. bleh?

ct kektus said...

kalau bosan, aku tido. haha :p