MUTIARA KATA : HUBUNGAN DALAM PERSAHABATAN | impianku dalam mimpiku

Friday, March 23, 2012

MUTIARA KATA : HUBUNGAN DALAM PERSAHABATAN

Assalamualaikum...



PERSAHABATAN....

Jika anda bersahabat, Bersiaplah untuk berkorban demi sahabat anda tersebut...

Jika anda bermusushan dengan sahabat anda, bersiaplah untuk mengalah demi menjaga persahabatan tersebut...

sumber

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

15 comments:

Nini D.. said...

btol..setuju sgt!

Nini D.. said...

btol..setuju sgt!

mizzkechique said...

berkorban demi sahabat..tp sahabat itu sendiri xbuat perkara yg sm.. bkn mnta balasan, tp susah senang septtnya bersama.. hurmm..

:: Mrs.Eady :: said...

nice...~~

Anum said...

setuju :)

Lya Colours said...

hai kawannn =D

nur anis said...

bukan senang nak dapat sahabat yang sanggup susah senang bersama..

LydSunshine said...

yg pertama tu mungkin ramai yg boleh buat. Tapi yg kedua tu, ramai yg tak mampu nak buat.

haney said...

nice 1 :)

dhiera said...

nice quote! sayangi lah sahabat anda.. wee

Puan Kutu said...

tak perlu berkorban utk sahabat,berkorban utk keluarga sendiri saja..sahabat hanya perlu kita tolong.haha pandai ja buat quotes sendiri.

tia @ Ini Kisah Tia said...

dah banyak kali mengalah sampai dah taksanggup nak mengalah .. huhu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

nak berkorban utk sahabat tu.. kena tgk jugak.. pengorbanan yg camne kan..

yg penting.. keluarga jgn diabaikan..

Ca Cik Duyung said...

sudi tak jadi kawan saya??? *tibe2..hehe*

ikaa said...

stuju dgn entry nie


psst : 18sx, kurang jgn baca k