PEREMPUAN CEREWET DALAM CARA PEMAKAIAN | impianku dalam mimpiku

Thursday, February 2, 2012

PEREMPUAN CEREWET DALAM CARA PEMAKAIAN

Assalamualaikum..

PEMAKAIAN.. aku dapat idea ni pon bile aku terbaca satu entry dari member kita iaitu YAYA AZURA...

Kat sini bukan nak cter pasal pompuan yang banyk songeh nk pilih baju kat shopping or kat butik ke ape... ni nak cter pasal kecerewetan perempuan dalam pemilihan pakaian bile nak g mane2 terutamanye pergi kerja or kelas.. :)

Cam orang perempuan ni memang xsuka ek pakai baju yang sama dalam sebulan tu.. :) maksud aku kalau sebulan ada 28 hari maknanye 28 pasang baju lah diperlukan untuk bulan tersebut.. hehe

memang la setiap orang nak jaga penampilan masing2 kan. tp orang pompuan ni kadang overdose siket... ape lah salah nye ari ni kita pakai baju tu, minggu depan kita pakai bj tu lg kn.. bukannye ari2 pakai baju sama :)

Pastu bila dah pakai baju tu 3 or 4 kali dah rasa bosan lak nengok baju tu kan.. teros minda beralih arah kepada untuk membeli baju yang baru :)

hanya gambar hiasan je.. aku xtau nk letak gambar ape :)


Cam lelaki simple je.. mane baju yang nampak cm smart n bersih je sapu tros.. biasa la lelaki.. satu baju bila dh pakai 2 or 3 kali baru basuh.. hahaha.. cuma selang2 kn hari je kut :)

beli baju baru pon bila dah setahun pakai... haha..cam aku mase kerja ofice dulu... aku ada 8 pasang baju kemeja.. so selama 2 tahun la aku rolling pakai baju tu sume ari2 :).. maknanye paling lame pon selang 1 minggu je la :)

Tapi kita xleh mempertikaikan fenomena ni kan.. sebab orang perempuan memang dari dahulu kala lagi amat popular dengan sikap cerewet ni :) so kita paham2 sudey :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

12 comments:

Unknown said...

Eza ada banyak baju kurung :) hee. nak dekat 30 pasang bawak g hostel. hihik.. Tapi, takde la cerewet mana. Dah banyak baju, angkut je laa :P

Fazleyatul Aini said...

aku selesa baju kurung je. p kerja pon memang ber kurung sokmo
pemakaian tu, apa2 pon boleh, asalkan menutup aurat dan kemas

Nyue said...

nyue dlm kategori cerewet jgk la...xde mood kalu pakai baju y xselesa... :)

Izwa Kamaruddin said...

sebab tu almari perempuan penuh giler dgn baju!itu pun dikatakan tak cukup jugak..hahaahhaaa.....

Fathiah Hamim said...

dulu aku cerewet, tapi sekarang dah tak.
dah malas. :D

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

bukan cerewet..
kite nak pilih baju nih kena lah tgk keadaan..x kan nak terus sarung jer..

lain ler lelaki..tshirt jeans capal pun belasah g mn2 majliskan.

huh!..lagi2 dah kawin nih.kena lah tampil cantik seksi depaan suami..awwwww...;p

Pen Biru said...

itulah susahnya jd pompuan

anakpakcikali said...

kena lah cerewet.sebab aurat perempuan lg susah nak jaga dr laki.cerewet bab tutup aurat xpe.

Cik RoSs said...

Bukan cerewet,tapi..agak bosan bila pakai baju yang sama terlalu kerap!

Macam saya yang mengajar ni,anak murid akan perhatikan apa yang cikgu dia pakai.So,tak kan nak pakai baju yang sama setiap minggu.Huhuhuhuu

Dkna Abza said...

itu maknanya perempuan jaga penampilan :)

Yaya Azura said...

perempuan itu istimewa...
haha..

lelaki senang tau..dorang pakai bj sama org tak perasan mana..sbb baju dorang alih2 plain, tak pun petak, tak pun jalur.. hehe...

Mun said...

aku cerewet sket jerk..

haha..budak laki aku rasa paling sempoi.. baju sama jerkk.. xkesah..belasah je ..kan kan