CUBA SENTUH TELINGA KO ORANG MENGGUNAKAN SIKU | impianku dalam mimpiku

Wednesday, June 20, 2012

CUBA SENTUH TELINGA KO ORANG MENGGUNAKAN SIKU


Assalamuaalaikum....

TELINGA DAN SIKU... sebelum ne ak ada wat satu entry yang mencabar fizikal seseorang ... tapi kebanyakkan nye ramai ayng tidak boleh melakukannya :)



gambar hiasan dari google :)



ari ne aku ada lagi satu permainan yang boleh menguji ketahanan fizikal ko orang..


--- > CUBA KO ORANG SENTUH TELINGA KO ORANG MENGGUNAKAN SIKU



amacam? ko orang leh wat tak... kalau nk lebih mencabar ko orang wat aktiviti ni depan cermin.. lagi best... hahaha.. ko orang leh nengok sendiri kehebatan ko orang.. haha

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

29 comments:

gadisBunga™ said...

nasib baik tak terperdaya. :p

:: Mrs.Eady :: said...

takde keje aiihh..

fiza said...

Memang mencabar.

Riena Haiqal said...

hahahahahahahahaha..buat kerja yang mencabar la tu kan.. :)
mula2 nak try juga kan buat keja ni, tapi dah tau dah memang buruk jer gayanya.. :)

Kesuma Angsana said...

memang mencabar kesabaran... hehe.. salm kenal n dah follow u 1451

Adylia Qarissa said...

dkna dah buat..heheee..ok per...boleh pegang ;p

tapi kalau yang bersaiz besar tu rasanya susah sikit nak pegang telinga ngan siku ;p

pinky said...

sengal....=P

cik lala said...

hahhaa...terkial2 dpn cermin ;p

ummiarissa said...

tak dapek nak nolong..

Nyamuk Terbang said...

haha buruk ghupe

Lya Colours said...

apa kata ko buat dulu

afiqazizan said...

Susah sikit nak buat..yup..apa kata kau buat dulu..hehe.

siti kektus said...

mmg aku tak kan sampailah. HAHA

tapi kalau tangan orang tu pendek, boleh ke ek? :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

samapi sudah tak sampai, melainkan telinga tu cam telinga gajah. hik3

Myra Jay said...

aLAMAK!!! macam mana nak buat tu ;)

ameerul ashraf said...

hahaha... xmampu.

Herma Julianny said...

eee...
memang tak dapat la...
pelik...=D

IntaNBerliaN said...

xleh la plak.. hihii

Arai Lekir said...

susah..susah

UniMeOw said...

aku boleh!

aku boleh sentuh telinga dgn mggunakan siku kucg aku...

hahahahahahahahaha errkkk kucg ada siku kan....

Yaya Azura aka Naz Azra said...

kang terkehel leher nie..
haha..mmg tak akan boleh la..

Mierah Halim said...

kompem ramai yang try ni..
eh, dh lame tak dtg dah ade lagu la...

Nini D.. said...

nanti nk mintak tolong dobot...kihkihkih

♥ ROS ♥ said...

Boleh buat tp guna siku anak.. Hahahah

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..over sgt tu.

Ahmad Haziq Azlan said...

tak tercapai la

Ahmad Haziq Azlan said...

mustahil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aizamia3 said...

dulu masa memula dapat emel ni.. hampir terkena gakler tapi sekarang idak lagi.. hahaha..

chii said...

X mampu nak buat ar. Cane eh. Hoho