PERNAH MENONTON WAYANG SEORANG DIRI? | impianku dalam mimpiku

Tuesday, May 29, 2012

PERNAH MENONTON WAYANG SEORANG DIRI?


Assalamualaikum...

TONTON WAYANG... kepada kaki filem n wayang ni, confirm setiap kali cter baru keluar, mesti pakat ramai2 ngan member-member atau pon ngan couple masing-masing nk g serbu pangung wayang kan :)...

Aku nak tanye ko orang la... kalau ko orang nak g nengok mesti kena nengok bersama seseorang kan.. paling koman sorang mesti yang teman kan..


gambar hiasan sahaja :)


Tapi ko orang pernah terjumpa x , member ko orang yang suka nengok wayang sorang-sorang? tak mustahil jugak kan.. sebab aku pernah terjumpa orang dari kelompok cam ni...

Nak kata die xde member, xpulak.. member-member memang ramai yang ada... die pon seorang yang peramah ngan orang sekeliling.... awek pon ade kut... tapi nak wat cam ne kan.. memang tu tabiat yang menyelesakan bagi dia :)

Walaupun aku tak pernah wat benda ni, nengok wayang sorang-sorang..... tapi, bagi aku la, benda ni tiada la pelik sangatkan... may be die lebih selesa nengok wayang seorang diri agak nye.. ialah, senang bergerak bebas, xpayah ikut kerenah birokrasi orang lain kan.. layan pale sendiri je dalam wayang tu :)

Ko orang lak cam ne... pernah tak g nengok wayang sorang-sorang?

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

22 comments:

With Julia said...

Tgk wayang sorang2?
Ish x pernah buat lagi lah tabiat neh...plg koman pun g gan kawan2...sekarang neh dh kawin selesa pi ngan husband...lg seronok sbb dah sah kan...:D

LydSunshine said...

Saya penah je. Selalu jugak dulu. kalau takde geng nak temankan, pegi je tgk sorang2. Tak jadi masalah pun. Lagipun sengaja tanak bergantung kepada org untuk buat apa yg kita suka. :). Cuma skrg dah kawen takde dah la nak pegi sorang2. Husband tak kasi.

Yaya Azura aka Naz Azra said...

kalau ajak awek kena belanja awek..tu yg dia gi sorang tu..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

dulu biase buat..ehh..srkg pun!lunch hour hari jumaat!hehehee...

:: Mrs.Eady :: said...

dulu biase buat..ehh..srkg pun!lunch hour hari jumaat!hehehee...

Kira Kekuri said...

aku pernah tgok wyang sorang2. haha, ambik pengalaman konon. hee

Adylia Qarissa said...

tak pernah!! huhuu

Chuu Muqhlis said...

aku ade member cmni., x kesah klu tgk wyg sorang2., tp klu tnye aku,,, mmg x la..

MamaEma said...

pegi tgk wayang sorang-sorang..tp dalam panggung bukan duk sorang-sorang pun...

Isteri Encek Bard said...

ermmmmmm tak pernah lah top.. cam pelik jer klu tgk sorang

Lya Colours said...

aku tunggu ko je ajak aku date tgk wayang ni!

Cik Bambam said...

x pernah buat tp teringin nak buat.. lebih2 dok layan cerita jiwang lepas putus cinta.. hua hua hua..

Scarlett O'Hara said...

Bahaya ooi tengok wayang soran2!Kang ada orang culik pulak!

chii said...

x pernah la plak..slalunya g ngan adik..x pun sepupu..x pun ngan member..klo teringin sgt nak tgk movie..chii akan paksa org utk g sama..miahaha

Nazayiena said...

Memang ada org pegi tgk wayang sorang2 nie mungkin selesa bergerak sorang2....

afiqazizan said...

Tak pernah lagi tengok wayang sorang2..:)

nazirah said...

hee stkt ni tak nah wat lg
tp .. makan sorang2 tu penah la
huhu sbb da lapar sgt.. makan je la
sorang2.. sng.. ;)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

akak tak suka tgk sorang2 mcm tak best je rasanya.. akak kalau nak pegi siap bawak rombongan cik kiah lagi br meriah rasanya hehehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak mmg takkan lah..sbb mmg x kan kuar rumah sorang..tp sepupu akak boleh jer dia gi tgk wayang sorang

aizamia3 said...

tak pernah lagi.. paling sikit mesti berdua.. hahaha.. ;)

siti kektus said...

tak pernah. tak pernah. lagi selesa kalau berteman. hehehee :p

Ahmad Haziq Azlan said...

tak pernah tengok wayang