VIDEO JARINGAN GOL MALAYSIA VS INDONESIA SUKAN SEA 2011 | impianku dalam mimpiku

Friday, November 18, 2011

VIDEO JARINGAN GOL MALAYSIA VS INDONESIA SUKAN SEA 2011

Assalamualaikum...

JARINGAN.. berjutaan tahniah diucapkan kepada skuad bola sepak sepak negara di sukan sea kali ini kerana mengekalkan rekod tanpa kalah setakat ini..

Dan terbaru, kita dapat melenyapkan sorakan provokasi penyokong Indonesia di stadium Gelora Bung Karno dengan berjaya mengalahkan Indonesia 1-0..


Walaupun pelbagai cabaran yang diterima oleh skuad negara, ternyata skuad negara masih antara kuasa bola sepak di asia tenggara ni kan.. sekali lagi tahniah kepada skuad bola sepak Malaysia...

Mari kita layan gol tunggal untuk perlawanan antara Malaysia dan Indonesia itu...



Sumber Youtube

Hope pasukan Malaysia dapat mengekalkan momentum ini untuk memberikan aksi yang lebih baik pada separuh akhir menentang Myanmar, dan kalau ada rezeki melayak kan diri ke final bola Sepak Sukan Sea 2011 dan memenangi emas...

Tahniah dan selamat berjuang Malaysia.. MALASIA BOLEH...

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

16 comments:

Lya Colours said...

malaysia memang hebak !!!
aku pergi pekan malam tadi, masa gol tuh, fuhh rasa nak bergegor pekan tu org bersorak

Anum said...

tahniah malaysia

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aku pon bersemngat tgk bola mlm td.. sampai tersedak2 aku jerit GOL..

chii said...

tahniah wat skuad muda malaysia...yeszaa..harimau kasi ngap sama garuda :p

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tahniah Malaysia.. layan jugak semalam tp kejab2 la sbb nak kena layan anak

cik sakdi said...

kite tengok... best laaaaa,..bersorak sorai

msredcheesecake said...

Bangga la msia menang....

msredcheesecake said...

Bangga la msia menang....

afiqazizan said...

Malaysia berjaya bermain dengan baik dihadapan ratusan ribu penyokong indonesia..tahniah pada pasukan malaysia kita..Lagi satu aku suka tengok cara penjaring gol semalam main..syahrul azwari tu..memang seorang striker yang laju..:)

Chuu Muqhlis said...

thniah buat team msia... wlaopon aritu x dpt nk tgk mase plwanan >,<

nelly said...

bangga dengan Malaysia !!

grOundnUt said...

Tahniah skuad Harimau Muda!Moga² FInal nanti menang laaa..^^v

Aien Not Alien said...

sana sini bola...yeahhh..

tahniah HM...teruskan mengaummmm mengejar kejayaan... ^_^"

محمد رازيق said...

hidup malaysia!!!!!!!! gua bangga jadi anak Malaysia

MaiRa QuEeN said...

huhuhu..best giler la...mse game tu jerit satu taman dengar..baru duduk rumah sewa...sory lambat blas kunjungan busy baru msuk study..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tahniah buat harimau muda waktu menang ketika ini!