APA TUJUAN KITA TERLIBAT DALAM DUNIA BLOG? | impianku dalam mimpiku

Monday, November 14, 2011

APA TUJUAN KITA TERLIBAT DALAM DUNIA BLOG?

Assalamualaikum...

BLOG...Rasenye dah seminggu lebih kut aku xupdate blog aku ni.. hehe.. nak kta rindu, xde la rindu sangat kat blog ni.. sebab aku ari2 on9.. cume xupdate je.. hehe.. malas dan xde mood.. haha

K la, sebenarnye kan, aku nak tanye ko orang la walaupun dah banyak blogger yang wat entry pasal persoalan ni... :).. ape sebenarnye tujuan kita berblog ni ek? apa yang kita cari dalam dunia blog ni???..



Kalau ko orang tanye pendapat aku lak cam ne ?... sebenarnye aku pon xtau nape aku join dunia blog ni.. sampai sekarang pon aku xtau nape aku kadang2 enjoy ngan blog dan kadang2 cam nak layan pon malas...

Apa yang aku ingat, aku start ngan blog ne sebab ada beberapa member aku suruh ajar aku wat blog.. n ada beberapa member aku ni lak memang dah lame join ngan blog.. tu yang aku tertarik dulu..

Ada sesetengah cakap terutamanya orang perempuan, blog ni adalah suatu diari harian.. same gak la cam kita tulis kat buku diari... tapi, boleh ke orang lain baca "diari" kita ek :)

K la... aku pon xtau nak tulis ape lagi, sebab aku memang xde idea nak tulis.. haha

Sekian...

IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

18 comments:

Unknown said...

teman pon dah lupa kenapa teman buat blog ni

Fazleyatul Aini said...

aku blog sebab aku suka bercerita so aku nak share cerita hidup aku dgn org2 yang sudi membaca. hehe

Fathiah Hamim said...

aku berblog sebab aku nak tanya pendapat orang laen, and aku suka share info.

Unknown said...

sekadar share info dan boleh tambah pendapatan ..p

Rina Rahamat said...

niat akak mula-mula buat blogshop..bisnes..tp lelama terjerumus membuat blog meraban ahaha

Fasihah Supian said...

entah...aku xde dapat ape pun dgn blog ni...tp dapat mengenali org2 yg selalu dtg jenguk, bagi komen, lagi 1 aku seronok je berblog....

rafina mimi abdullah said...

kalau dalam blog,akak x de istilah malas macam top..ekeke

msredcheesecake said...

saya berblog untuk berkongsi dan berkawan....

Unknown said...

share benda2 menarik pd yg sudi baca jela =]

terpatrisinarabadi said...

suka abadikan kenangan dlm hidup ni kat blog..sebab kenangan yang lepas tak akan kembali lagi.. :)

Unknown said...

masa mula2 join blog..chii suka kongsi apa yg berlaku dlm idup chii...pastu selain dpt info2 baru..dpt juga kenalan baru =)

cikyin said...

Hehe, aku pun sama mcm kau. Kadang rajin kadang malas. Tapi tujuan aku join blog sbb aku suka lepas geram kat blog aku. hikhik. and sometimes dapat ilmu :)

grOundnUt said...

Errkk..aku pon rasa macam aku buat blog ni sekadar perkongsian info dan apa² yang aku tahu je..tp kalau diari tu, hmm..tak de la kot..tak privacy la plak kan..:)

Adzrien Shoppe said...

saja nak menulis.. dpt ramai kawan dan satu lagi utk niaga...

LydSunshine said...

Kronik punya takde idea ni taufiq. Hehehe. Saya berblog sebab nak share apa yg saya tahu dan apa yg saya rasa.

yuyu aziz said...

bagi saye..suka2 je buat blog.

untuk kenangan hari tua..bila baca balik post yang sebelum ni..rasa macam "tak matangnye aku time ni".

i can see myself growing up. growing old oh no no ;p

Pen Biru said...

sebab join blog..suka2..nak cari pelanggan(tambah sdie income), nak share cerita, nak tau cerita & pengalaman org..nak kenal orag lain..hheheh

ct kektus said...

kenapa berblog? sbb nak buat duit. boleh? hahaha


aku berblog sebab suka kot. suka baca entry orang, suka nak bercerita. :)