SAPE BOLEH JILAT SIKU SENDIRI MEMANG POWER LA! | impianku dalam mimpiku

Tuesday, July 5, 2011

SAPE BOLEH JILAT SIKU SENDIRI MEMANG POWER LA!

Assalamualaikum...

JILAT SIKU.... adakah aktiviti menjilat siku adalah sesuatu berpaedah... sebenarnye xde paedah pon aktiviti ni... aku cume hendak menguji ke poweran ko orang jerk... hahaha..

gambar hiasan sahaja

Kalau aku cabar ko orang untuk jilat telinga sendiri confirm la mustahil kan... ni aku baru tau tentang satu fakta ni.. orang yang normal xkan boleh jilat siku sendiri....:)

SO, MARILAH RAMAI-RAMAI KO ORANG CUBE JILAT SENDIRI SIKU KO ORANG TU!!!!!


Hahaha.. kalau aku ade depan ko orang sekarang ni kan best... leh aku nengok ko orang wt lawak.. mesti kelakar muka ko orang yang ngah terkemut-kemut nak jilat siku ko orang sendiri kan... hahaha.. be enjoy k.. :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

13 comments:

Rina Rahamat said...

oh ek..akak pon br try jilat siku..takda pekdah betol..

Izwa Kamaruddin said...

katakan TAK NAK ikut toppp!!!hhahahahaa...ko buat sorg je la dik!! :)

Isteri Encek Bard said...

dah buat tapi tak sampai... waaaaaaaa

ct kektus said...

Lidah x cukup pjg nk cecah siku, hoho

Fathiah Hamim said...

yes aku normal! :D

KAMIHIDUP said...

baik jilat leher dari jilat siku. :)

Fazleyatul Aini said...

baik jilat eskrem paddle pop!

MOK&SONS said...

:D hahah lemak berkrim rasanya..

Unknown said...

haha xleh.. awat jauh sgt tah siku aku ni..haha kna jd budak getah dlu ni

a letter for you
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/dear-wenger.html

kocix! said...

xde keje betul mat salleh tu..

mOon EyEzS said...

...pe jilat2 nih....lucah la ko nih!

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha....terbaik aktiviti ni!

Anonymous said...

baru try buat..tapi tak sampai..tapi taknak buat lagi dah perkara ni..haha.