FOLLOWER AKU YANG KE 100 | impianku dalam mimpiku

Tuesday, February 1, 2011

FOLLOWER AKU YANG KE 100

Assalamualaikum...

Akhirnye cecah jugak follower ak ke angka 100. bagi ak bilangan ni dh kire cukop bnyak la... hehehe.. padahal org len dh cecah beribu pon.. :) aku nengok blogger len kalo capai 100 or 1000 ke dieorang wat contest ek.. aku pon xtau la nk wat cm ne.. :).. aku just dapat wat entry pasal insan yang bertuah ne je la yerk.. :)



So kt sine ak nk memperkenalkan la sape yg bertuah sangat tu yg jd follower ak yg ke 100 (paras rupa seperti gambar di atas) .. name beliau ialah cik atikah kamarudin. yg aku tau beliau pon kire blogger baru jgak la cam ak. so ramai2 lah g terjah blog beliau k. ne je la yang ak mampu nak menghargai beliau.. hope anda berbesar la ye cik atikah. :) cam good lak ak ne kn... kepada semua jangan lupe berkenalan ngan beliau ye. dan kepada yang laen2 gak terima kasih kerana beri kerjasama.... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE