FENOMENA MANDI LAMA DALAM BILIK AIR | impianku dalam mimpiku

Monday, August 15, 2011

FENOMENA MANDI LAMA DALAM BILIK AIR

Assalamualaiakum...

MANDI LAMA... bila badan ngah lesu or letih, kalau dapat mandi jap, peeerghhh, nikmatnye xpayah cakap la.. sungguh menyegarkan... :)

Tibe-tibe aku teringat lak zaman dok hostel n umah sewa ngan member2 dulu, bile time pose jer, jangka masa untuk seseorang mandi agak lama lah... mungkin semua nak merasa nikmat air yang sungguh sejuk tu mencecah ke kulit masing2 kan...

sumber google :)

Jika, mase bukan bulan pose, kalau ada budak mandi lama siket jer, mesti member2 dah cakap... "ape ko wat mandi lame2 tu ha, mesti main tembak2 dinding kn"..... hehehe. bile bulan pose lak, kalau ade yang mandi lame siket jerk, mesti ada yang cakap " ne confirm, minum air paip. muka segar jerrrr"... hehe..

Ini adalah perkara yang merujuk kepada orang lelaki ye. orang pompuan aku xtau la pulak... bulan pose, bukan bulan pose ke.. mandi memang berjam-jam.. ape ntah yang ko orang sental dalam bilik air xtau la kn... hehe..

Sory ar aku wat entry merepek ni yer.. maklumlah, dah masuk hari kelima belas berpuasa kan... tu yang melalot siket ni. xsabar lak nak tunggu 10 malam terakhir.. malam lailatullqadar.... :)

Sekian...


IMAGINE OUR LIFE FOR OUR FUTURE

21 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

haahha....mmg lawak la ko ni dik!

azam said...

jgn membazir air...amalan syaitan tu

Lya Colours said...

masa kecik2 dulu time bulan pose, aku selalu berharap supaya air yg kuar dari paip tuh adalah milo ais. best kan.haha

MamaEma said...

tak mandi lama pun..tak tahan sejuk...10 minit dah cukup

miErah halim said...

kalau boleh nak berendam je dlm besen tu ha.
tp x muat la plak.
huhu

ApiH said...

mandi lama sebab nak hilangkan ngantuk dan dahaga.. heheee...

aizamia3 said...

kalau hari biasa mandi lama-lama itu normal tapi kalau bulan puasa mandi lema-lama itu.. aaaa...

Fathiah Hamim said...

basuh toilet kot. hee

Finaz Jaafar said...

adik aku ske mandi lame2 tak kre la pose ke tak pose ke..lelaki yer..
adehh..mndi lelame pn sme je aq tgk..hahaha

Cik Bell said...

bukan patOtnyer pompuan yg mndi lama ke? oo..dunia dah terbalik yer.hahaha

schaze zainn said...

ekeke waktu kecik dulu sellau gak mndi lama2 waktu bulan pose.haha bile keluar je rasa segar je sebab dah "TER"telan air..kehkeh xP

dah besar dah tak buat dah perangai mcm ty, buat malu jek..ahaha

mykhalis said...

haha..berani ko mempertikaikan ape yang mereka sentol top?ahaks

fairuz said...

haha mase kecik dulu aku pernah buat. kantoi kbai haha

kiz said...

dulu masa sekolah..mak cakap..kau mandi ke minum air tu..cepat sikit...haha

Encik Luncai said...

bagus entri ni.. aku sendiri mandi lama. tak kira la bulan puasa ke x. aku penah set jam..paling cepat aku mandi 45 minit.. paling lama paham2 je la.. :)

siti kektus said...

mandi sehari sekali. tu yg kena mandi lama2. haha :p

PinKy MoMMa said...

walaupun akak perempuan..akak mmg tak suka mandi lama2 dalam bilik air ngeh ngeh ngeh :)

tak suka! rasa semak dan terkepung dlm bilik air ;p

Miss Tira said...

Mana tahu mandi lama-lama boleh dapat ilham. Orang pompuan mandi lama sebab kami kaum yang teliti. Hehehe :p

P/s: Sorry lama menghilang. Tira sangat sibuk baru-baru ni.

Bro ahmad said...

sebab panas..memang pon kalau boleh nk berendam je hahaa

ikatankasihku said...

akak pun teringat masa time kecik2 dulu,, mandi lama2 sampai mak jerit dr luar..keh keh keh

nazirah said...

hahaha memang sengal la entry ko ni hahaha tp ada betulnye huhu prmpuan mmg mandi lama .. sbb perempuan ni leceh sikit banyak benda nak kena jage huhu ;)